Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?

Data: 2012-04-16 02:16:34
Autor: Remek
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Użytkownik "_THX." napisał:

Możecie polecić jakoś paroletnią płytę ...

Z procerorem? Bez? Jaka ma być wydajność? Do pracy biurowej wystarczy PIII
200MHz.

Remek

Data: 2012-04-16 09:33:21
Autor: DooMiniK
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
On 16/04/2012 01:16, Remek wrote:
Użytkownik "_THX." napisał:

Możecie polecić jakoś paroletnią płytę ...

Z procerorem? Bez? Jaka ma być wydajność? Do pracy biurowej wystarczy PIII
200MHz.

Denerwuje mnie gadanie, że do pracy biurowej wystarcza P3 200MHz.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-04-16 12:07:11
Autor: Tomasz Wójtowicz
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Użytkownik "_THX." napisał:

[...]

Zgadzam się, to jest szczyt niekompetencji. Najwolniejszy P2 był 233MHz, a P3 zaczynały się chyba od 450MHz.

Data: 2012-04-16 16:30:31
Autor: DooMiniK
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Użytkownik "_THX." napisał:

[...]

LOL

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-04-18 18:59:40
Autor: Remek
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał:

> Zgadzam się, to jest szczyt niekompetencji. Najwolniejszy P2 był 233MHz,
a P3 zaczynały się chyba od 450MHz.

Jasne. Szczyt. Tylko braku polotu. To chyba jasne, że żartowałem nie
wnikając w historię procesorów. Chodzi o to, że jak odpowiedzieć nie mając
danych? Ja niegdyś pracowałem w biurze na Celeronie 266 i dysku 2 GB. Miałem
pakiet Office 97 i nie narzekałem na wydajność. Teraz jednak jeśli ta praca
miałaby polegać na jakimś projektowaniu CAD CAM to i najszybszy sprzęt nie
zaszkodzi.

Remek

Data: 2012-04-19 13:16:12
Autor: kamil
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Użytkownik "_THX." napisał:

Możecie polecić jakoś paroletnią płytę ...

Z procerorem? Bez? Jaka ma być wydajność? Do pracy biurowej wystarczy PIII
200MHz.

Bez sensu, na Amidze 500 z 1MB RAM też można uruchomić arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 15:26:38
Autor: Rafal Lukawski
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Użytkownik "_THX." napisał:

[...]

Co za porównanie? Jaka jest przydatność arkusza kalkulacyjnego, jeżeli z wszystkimi włościami czyli nawet VBA nie może być przekazany współpracownikom czy klientom?

Mogę sobie liczyć wydatki na prąd ;) ale wtedy to szkoda kasy na amige, lepsza kartka papieru.

Data: 2012-04-19 14:27:32
Autor: kamil
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Użytkownik "_THX." napisał:

[...]

I ten arkusz w Excelu 2007 z zaawansowanym VBA będzie pięknie działać na 200MHz. Mhm.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-27 14:44:23
Autor: _THX.
Jaka plyta z 2x IDE (ATA)?
Najlepiej i z procesorem (ok. 2GB) i z pamięcią (ok. 2GB), ale to przeciez nie o to pytanie, bo procesorów raczej nie wlutowują.
Z powyższego widać wydajność.
W pracy biurowej dość zasobożerne jest skanowanie dokumentów, wklejanie obrazków w dokumenty (zdjęcia, grafika), no i często internet niestety.

BTW dobrze by było mieć także wyjście DVI na tej płycie (ale jak najmniej wentylatorów), a ethernet gigabitowy (ale i 100 mb będzie do przeżycia).

-- -- -
Z procerorem?
Bez?
Jaka ma być wydajność?