Jaką płytę główną?

Data: 2012-06-15 01:08:32
Autor: Santana
Jaką płytę główną?

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:jrdb8m$ia6$1inews.gazeta.pl...
Płyta musi być ATX i mieć 4 banki pamięci.

Tym ATX bardzo mocno ograniczasz sobie wybór. Już 4 banki w obecnych płytach ograniczają wybór, a pełny ATX to już spora rzadkość. Tak z ciekawości, po co Ci pełny ATX?
No i byłoby fajnie jakbyś jednak określił jaki socet Cie interesuje :) Ewentualnie, jeśli nie ogarniasz socetów, napisz jakiego proca planujesz ;)

Data: 2012-06-15 12:07:44
Autor: Borneq
Jaką płytę główną?
Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości news:jrdr29$85i$1mx1.internetia.pl...
[...]

Musi być ATX, aby pasowała do obudowy, dobre ubudowy nie są najtańsze a mam Chieftec LBX-01B-B-B-400. Muszą być przynajmniej 4 banki do rozbudowy.
Socket to może AM3, mam Athlona a to byłoby dla jego następcy, choć tu nie jestem zdecydowany, może warto przejść na Intela - jak ma się cena Inteli dla podobnej wydajności? Czy gdy są AM3 to sockety AM2 są przestarzałe?
Pamięci DDR3.

Jaką płytę główną?