Jaka pompka do roweru?

Data: 2009-04-04 14:56:36
Autor: M_X
Jaka pompka do roweru?
 Ja używałem przez spory okres czasu teleskopowej pompki Zefala, modelu nie pomnę teraz ale chyba Switch - dzięki temu, że była teleskopowa można było szybciej napompować dętkę a patent z klamrą zaciskową uwalniał z mozolnego dociskania pompki do wentyla podczas pompowania. Wada jak dla mnie była jedna ale poważna- materiał. Pompkę połamałem - złamalem plastikowy tłok, dopasowałem co prawda tłok z innego modelu i tak używam do tej pory ale brak teleskopu czasami daje się we znaki. Tak więc z mojej strony proponuję jednak coś aluminiowego, najlepiej teleskop, oczywiście wraz z klamrą.

 POZDRAV
                   M_X

Jaka pompka do roweru?