Jaka pralka do ok 1200 zł

Data: 2015-09-04 15:53:36
Autor: Jan Niezbędnik
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-03 o 12:31, martun pisze:
Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
małe ilosci rzeczy.

kupiłem kilka miesięcy temu do nowego małego mieszkania ARISTON za ~~1000zł

rewelacyjne programy, obsługa i funkcjonowanie reszta mnie wali

trwałość pewnie jak każda, rozleci się do 5 lat, jeszcze nie patrzyłem do niej do środka czy jest to "serwisowalne" urządzenie

Data: 2015-09-04 16:36:30
Autor: Jarosław Sokołowski
Jaka pralka do ok 1200 zł
Pan Jan Niezbędnik napisał:

[...]

Racja. Nawet Cyfrowy Polsat nie ma równych. Trzymaj± w napięciu do samego
końca. Bardzo dobrze dobrany pakiet -- i choć liczba programów mniejsza
niż w Polsacie, to każdy z osobna bardzo interesuj±cy.

Jarek

--
Pralka kocha pranie
Kocha też Rafałka

[...]