Jaka pralka do ok 1200 zl

Data: 2015-09-03 13:17:06
Autor: zil0g
Jaka pralka do ok 1200 zl
*martun* wdusil[a] knefle:

Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać małe ilosci rzeczy.

Było już, bierz białą :)

Data: 2015-09-03 13:04:44
Autor: martun
Jaka pralka do ok 1200 zl
W dniu 2015-09-03 o 13:17, zil0g pisze:
*martun* wdusil[a] knefle:

Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
małe ilosci rzeczy.

Było już, bierz białą :)

mozesz podac link bo nie widze

Data: 2015-09-03 16:26:46
Autor: JK
Jaka pralka do ok 1200 zl
W dniu 2015-09-03 o 13:04, martun pisze:
[...]

No jak nie widzisz, to będzie ci wszystko jedno.

JK

Data: 2015-09-03 17:08:20
Autor: martun
Jaka pralka do ok 1200 zl

mozesz podac link bo nie widze

No jak nie widzisz, to będzie ci wszystko jedno.

JK

Jak nie masz frajerze co pisać to nic nie pisz

Data: 2015-09-03 20:13:22
Autor: masti
Jaka pralka do ok 1200 zl
martun wrote:

mozesz podac link bo nie widze

No jak nie widzisz, to będzie ci wszystko jedno.

JK

Jak nie masz frajerze co pisać to nic nie pisz

to się pan ładnie przedstawił przed milionami słuchaczy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-04 15:16:37
Autor: Dawid
Jaka pralka do ok 1200 zl
W dniu 2015-09-03 o 22:13, masti pisze:
martun wrote:

[...]

przed milionami?
widzę tu paru idiotów, pisujących bzdury i tyle

Data: 2015-09-04 14:13:09
Autor: masti
Jaka pralka do ok 1200 zl

martun wrote:

[...]

ech ta młodzież dzisejsza taka niedouczona

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-04 22:45:16
Autor: Jawi
Jaka pralka do ok 1200 zl
W dniu 2015-09-04 o 15:16, Dawid pisze:
przed milionami?
widzę tu paru idiotów, pisujących bzdury i tyle
A po czym idiota idiotę poznaje?

Jaka pralka do ok 1200 zl