Jaka pralka do ok 1200 zł

Data: 2015-09-05 05:12:38
Autor: Kris
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu czwartek, 3 września 2015 12:31:35 UTC+2 użytkownik martun napisał:
Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać małe ilosci rzeczy.
LG- używamy już z 5 lat i zero problemów

Data: 2015-09-07 19:39:58
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-05 o 14:12, Kris pisze:
[...]

Jak używamy?
Raz dziennie czy 3 razy dziennie czy raz na tydzień?

Data: 2015-09-07 11:25:36
Autor: Kris
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu poniedziałek, 7 września 2015 19:40:00 UTC+2 użytkownik cef napisał:

Jak używamy?
Raz dziennie czy 3 razy dziennie czy raz na tydzień?

5-6razy na tydzień.

Data: 2015-09-07 21:28:07
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-07 o 20:25, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 7 września 2015 19:40:00 UTC+2 użytkownik cef napisał:

Jak używamy?
Raz dziennie czy 3 razy dziennie czy raz na tydzień?

5-6razy na tydzień.

Hmmm, ja jakoś nie mam zaufania do LG.
Miałem kiedyś telewizor tej firmy i się "zużył"
po kilku latach :-). Teraz szukam lodówki i owszem
design LG całkiem niezły, ale jak sobie przypomnę
ten telewizor, to LG skreślam :-)

Data: 2015-09-07 20:36:01
Autor: Pszemol
Jaka pralka do ok 1200 zł
"cef" <cezfar@interia.pl> wrote in message news:55ede547$0$8374$65785112news.neostrada.pl...
[...]

LG to obecnie jeden z liderów na rynku TV...
Bardzo się zmieniła ta firma od czasów lat 90-tych.
Sam mam flat panel LED od LG i jestem zadowolony.

Data: 2015-09-08 08:53:53
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-08 o 03:36, Pszemol pisze:

[...]

Każdy ma jakieś tam upodobania i uprzedzenia.
Coś tam nie działało czy działało w jakiejś marce i tym się kierujemy.
Nie sądzę, żeby akurat moje wrażenia miały być dla kogoś decydujące,
ale jeśli przybędzie jeszcze kilku niezadowolonych, to kto wie :-)

Data: 2015-09-07 21:39:09
Autor: JK
Jaka pralka do ok 1200 zł
napisał:

[...]

No to rzeczywiście, masz niezaprzeczalnie wielkie doświadczenie w dziedzinie jakości produktów firmy LG. Takich ekspertów nam trzeba.

JK

Data: 2015-09-07 22:21:11
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-07 o 21:39, JK pisze:

No to rzeczywiście, masz niezaprzeczalnie wielkie doświadczenie w
dziedzinie jakości produktów firmy LG. Takich ekspertów nam trzeba.

Mogę dorzucić jeszcze telefon - też beznadziejny :-)

Data: 2015-09-07 22:52:40
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Mon, 7 Sep 2015 22:21:11 +0200, cef napisał(a):

[...]

Daj. Podam adres.
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-08 14:17:32
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Tue, 8 Sep 2015 08:26:14 +0200, cef napisał(a):

[...]

Po prostu nie masz szczęścia. Ja lubię LG. Mam dwa, i jeszcze Alcatela.
Wszystkie super.
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-08 20:48:26
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-08 o 14:17, Ikselka pisze:

Po prostu nie masz szczęścia. Ja lubię LG. Mam dwa, i jeszcze Alcatela.
Wszystkie super.

Gdyby w takich kategoriach traktować szczęście, to
faktycznie mam go niewiele. Mógłbym nawymieniać
marek produktów, które się nie sprawdziły :-)

Data: 2015-09-08 22:25:22
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:48:26 +0200, cef napisał(a):

[...]

Szczęście do telefonów, oczywista :-))

Co do wszelkich produktów AGD i rtv czy inszej elektroniki - mogę
powiedzieć, że mam megaszczęście. Jak to robię? - ograniczam ich liczbę do minimum :-)))
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-07 22:52:13
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Mon, 7 Sep 2015 21:28:07 +0200, cef napisał(a):

[...]

Czyli szukasz sprzętu na lat 20?
3-]
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-08 08:25:48
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
[...]

Na 20 może nie, ale żeby wypalił się kineskop po czterech?
To chyba przesada.

Data: 2015-09-08 14:16:40
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Tue, 8 Sep 2015 08:25:48 +0200, cef napisał(a):

[...]

Może za dużo oglądasz tv 333-)
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-08 20:51:16
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-08 o 14:16, Ikselka pisze:

Na 20 może nie, ale żeby wypalił się kineskop po czterech?
To chyba przesada.

Może za dużo oglądasz tv 333-)

Ja nie mam czasu oglądać.
Ale inni lubią, żeby był włączony, więc się LG zbuntował i padł.
Miał jeden plus - taką fajną funkcję PiP - szkoda, że tego już nie dają.

Data: 2015-09-08 22:22:56
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:51:16 +0200, cef napisał(a):

[...]

A inne wytrzymały to?

Miał jeden plus - taką fajną funkcję PiP - szkoda, że tego już nie dają.

Co to za funkcja?
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-09 14:20:11
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-08 o 22:22, Ikselka pisze:

Może za dużo oglądasz tv 333-)

Ja nie mam czasu oglądać.
Ale inni lubią, żeby był włączony, więc się LG zbuntował i padł.

A inne wytrzymały to?

Tak, japońce wszystkie dają radę.

Miał jeden plus - taką fajną funkcję PiP - szkoda, że tego już nie dają.

Co to za funkcja?

Picture in picture - czyli podgląd innego programu
w małym okienku w rogu.
Nie wiem dlaczego nikt już tego nie oferuje.

Data: 2015-09-09 12:19:36
Autor: masti
Jaka pralka do ok 1200 zł
cef wrote:

[...]

oczywiście, że oferuje.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-09 18:04:24
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-09 o 14:19, masti pisze:

Picture in picture - czyli podgląd innego programu
w małym okienku w rogu.
Nie wiem dlaczego nikt już tego nie oferuje.

oczywiście, że oferuje.

Jakoś nie widzę, żeby się tym chwalili,
a jak ostatnio (pięć lat temu) szukałem telewizora,
  to nie było to tak popularne jak kiedyś.

Data: 2015-09-10 13:47:33
Autor: Miroo
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-09 o 18:04, cef pisze:
[...]

Bo zazwyczaj TV nie ma dwóch tunerów i PIP działa tylko w przypadku "podłączenia zewnętrznego cyfrowego źródła obrazu", czyli np oglądając program z anteny możesz podglądać obraz z dekodera.

Pozdrawiam

Data: 2015-09-10 23:23:37
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-10 o 13:47, Miroo pisze:

[...]

Nie było takich ograniczeń.
Mogłem podglądać normalnie inny program.
Było coś na Eurosporcie a ja sobie w okienku
patrzyłem na Polsat czy inny program.

Data: 2015-09-11 22:07:22
Autor: BQB
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-10 o 23:23, cef pisze:
[...]

No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był twój TV?

Data: 2015-09-11 22:16:32
Autor: Jawi
Jaka pralka do ok 1200 zł
W dniu 2015-09-11 o 22:07, BQB pisze:
No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w
kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był
twój TV?
Kolega sobie podaje przykład wyjasniający co to PIP, a Ty się czepiasz czy to był Eurosport czy inny XXL? :)

Data: 2015-09-12 11:08:02
Autor: cef
Jaka pralka do ok 1200 zł
[...]

Leciało z kablówki, ale mogłem w oknie oglądać dowolny inny program
a nie tylko w opcji z innego tunera czy czegoś tam.
A telewizor  - no przecież LG.

Data: 2015-09-28 08:15:21
Autor: 666
Jaka pralka do ok 1200 zł
A nawet jak ma, to jeszcze trzeba rozwiązać problem dźwięku (zwykle jeden leci na głośniki, drugi na słuchawki).

-- -- -
Bo zazwyczaj TV nie ma dwóch tunerów

Data: 2015-09-13 20:06:46
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Wed, 9 Sep 2015 18:04:24 +0200, cef napisał(a):

[...]

No proszę, nawet nie wiedziałam, że mój monitor oferuje:
http://www.ceneo.pl/19815149/opinie-3

--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-09-10 02:25:55
Autor: Ikselka
Jaka pralka do ok 1200 zł
Dnia Wed, 9 Sep 2015 14:20:11 +0200, cef napisał(a):

Co to za funkcja?

Picture in picture - czyli podgląd innego programu
w małym okienku w rogu.
Nie wiem dlaczego nikt już tego nie oferuje.

Fajna sprawa, nie spotkałam się z tym, ale ja w ogóle mało elektroniki w
domu mam, a jeśli w ogóle, to najprostszą i nabardziej konieczną, bo
wychodzę z założenia, że im mniej  elektroniki w domu, tym mniej stresu. I
mi się to sprawdza, jak tak patrzę na problemy ludzi w necie :-)