Jaka prawidłowa nazwa BT?

Data: 2012-03-06 12:30:56
Autor: Marcin N
Jaka prawidłowa nazwa BT?
Pamiętam, gdy z 10 lat temu zapoznawałem się z technologią Blutooth - zapamiętałem, że nazwa nie zawiera litery E w słowie blue (niebieski), bo to utrudniłoby proces zastrzeżenia nazwy.

Tymczasem dzisiaj praktycznie kaĹĽdy uĹĽywa nazwy Bluetooth.
Nawet na stronach oficjalnych widzÄ™ to E.

Jak to jest? Zmienili coś? Ja coś pokręciłem?

Data: 2012-03-06 12:11:53
Autor: Waldek Godel
Jaka prawidłowa nazwa BT?
Dnia Tue, 06 Mar 2012 12:30:56 +0100, Marcin N napisał(a):

Pamiętam, gdy z 10 lat temu zapoznawałem się z technologi± Blutooth - zapamiętałem, że nazwa nie zawiera litery E w słowie blue (niebieski), bo to utrudniłoby proces zastrzeżenia nazwy.

Ľle zapamiętałe¶
https://www.bluetooth.org

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-03-06 15:58:25
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)
Jaka prawidłowa nazwa BT?
W dniu 2012-03-06 12:30, Marcin N pisze:
/.../
Jak to jest? Zmienili coś? Ja coś pokręciłem?

Pokręciłes z Blu-ray.

ALex

Data: 2012-03-06 18:34:13
Autor: Marcin N
Jaka prawidłowa nazwa BT?
W dniu 2012-03-06 15:58, "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" pisze:
W dniu 2012-03-06 12:30, Marcin N pisze:
/.../
Jak to jest? Zmienili coś? Ja coś pokręciłem?

Pokręciłes z Blu-ray.

Faktycznie możesz mieć rację.
Dlaczego wiec udało się zarejestrować Blue Tooth?

Data: 2012-03-06 19:31:35
Autor: Wycior
Jaka prawidłowa nazwa BT?
Dlaczego wiec udało się zarejestrować Blue Tooth?

Bo to nie jest Blue Tooth tylko Bluetooth co czyni to nazw± własn± :)

--
Pozdrawiam,
Wycior

Data: 2012-03-06 20:00:40
Autor: kurdybanek
Jaka prawidłowa nazwa BT?

Bo to nie jest Blue Tooth tylko Bluetooth co czyni to nazw± własn± :)

Co więcej, nazwę własn± w jaki¶ tam sposób zwi±zan± z naszym krajem (do¶ć cienk± nici±, ale zawsze)...

Data: 2012-03-07 05:38:17
Autor: Michal Tyrala
Jaka prawidłowa nazwa BT?

Bo to po nim: http://en.wikipedia.org/wiki/Harald_Bluetooth