Jaka przelotke do dysku dobrac?

Data: 2010-07-29 16:28:44
Autor: henk
Jaka przelotke do dysku dobrac?
Witam chcialbym w tym lapopie ecs A929
http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Product/Product_Detail.aspx?CategoryID=3&DetailID=225&DetailName=Feature&MenuID=93&LanID=0

 zamontowac dysk twardy , jakiej maxymalnei pojemnosci moge dokupic dysk,ktory zobaczy plyta gl. tego lapka? tylko max 40gb?
I drugie pytanie, jaka przelotke musze kupic do tego dysku, mam info"w lapopie brak przelotki do dysku" moze ktos mi wskarze aukcje na llegro, gdzie sa takie przelotki?Dzieki za info

Data: 2010-07-29 18:21:30
Autor: =Marcos=
[...]

Wpisujesz w wyszukiwarce Allegro: <ECS A929>, z wyszukiwaniem w opisach. Druga aukcja to jest to.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-07-30 12:22:16
Autor: henk
Jaka przelotke do dysku dobrac?
ok, to tez juz kiedys znalazlem, ale to straaasznie drogie !!!