Jaka przerzutka przednia?

Data: 2011-05-10 00:29:09
Autor: Piotrpo
Jaka przerzutka przednia?
On 10 Maj, 09:06, Marek <b...@email.com> wrote:
Witam,

Posiadam rower Romet Fusion 505 2HT. CHciałbym zmienić w nim przedni±
przerzutkę. No i mam pewien kłopot mianowicie przerzutki Shimano zazwyczaj
dedykowane s± pod k±t rury podsiodłowej 66-69 stopni. Tymczasem w wielu
modelach tego producenta rura ta posiada k±t 73 stopni. Czy to w praktyce
oznacza, że nie można stosować przerzutek Shimano?

Producent zastosował z tego co widzę. Zawsze możesz użyć przedniej
przerzutki mocowanej na suporcie.

Data: 2011-05-10 10:16:01
Autor: Marek
Jaka przerzutka przednia?
Dnia Tue, 10 May 2011 00:29:09 -0700 (PDT), Piotrpo napisał(a):

Producent zastosował z tego co widzę.

Zastosował i źle działa - dlatego chcę ją wymienić. Nie da się jej
wyregulować. Albo gładko działa 2 i 3 i nie ma 1ki, albo jest jedynka i 2
ale nie wrzucę 3ki. Zresztą przyglądając się profilowi ramki widać, że nie
może ona dobrze działać - ma tylko dwa przetłoczenia. Pierwszy dedykowany
jedynce a drugi dwĂłjce i trĂłjce. Chyba kaĹĽdy inny model Shimano ma 3
przetłoczenia - każde na inny bieg.
Zawsze możesz użyć przedniej
przerzutki mocowanej na suporcie.

Ma supporcie? Nie widziałem czegoś takiego. Jak to wygląda? Pamiętaj też,
że jest tam mało miejsca bo tylny amortyzator przeszkadza.

Data: 2011-05-10 03:35:59
Autor: Piotrpo
Jaka przerzutka przednia?
On 10 Maj, 10:16, Marek <b...@email.com> wrote:
Dnia Tue, 10 May 2011 00:29:09 -0700 (PDT), Piotrpo napisał(a):

> Producent zastosował z tego co widzę.

Zastosował i Ľle działa - dlatego chcę j± wymienić. Nie da się jej
wyregulować. Albo gładko działa 2 i 3 i nie ma 1ki, albo jest jedynka i 2
ale nie wrzucę 3ki. Zreszt± przygl±daj±c się profilowi ramki widać, że nie
może ona dobrze działać - ma tylko dwa przetłoczenia. Pierwszy dedykowany
jedynce a drugi dwójce i trójce. Chyba każdy inny model Shimano ma 3
przetłoczenia - każde na inny bieg.

> Zawsze możesz użyć przedniej
> przerzutki mocowanej na suporcie.

Ma supporcie? Nie widziałem czego¶ takiego. Jak to wygl±da? Pamiętaj też,
że jest tam mało miejsca bo tylny amortyzator przeszkadza.

SH robi takie modele wła¶ciwie w każdej wyższej grupie (na 100% jest
od SLX w górę), wła¶nie z my¶l± o full'ach w których czasami wła¶ciwie
nie da się zainstalować przedniej przerzutki
Dla przykładu:
http://allegro.pl/przerzutka-przednia-shimano-xtr-fd-m985-e6-type-bs-i1591480570.html

Jaka przerzutka przednia?