Jaka rama amortyzowana?

Data: 2009-04-28 15:14:07
Autor: Wooyek
Jaka rama amortyzowana?
Przeglądałem archiwum ale sporo starych wiadomości. Czy możecie mi
doradzić jaką ramę full wybrać. Ważę 80kg, omijam ubite
śmieszki,asfalty. Startuje trochę w maratonach (nie wygrywam ich
bynajmniej :P). Ze względu na cenę myślę o aluminium. Czy polecicie
coś około 2,5 kg z dumperem? Nie upieram się przy tej wadze ale byłoby
miło :)

Giant Anthem X lub Trance. Poczytaj testy w necie (np. bikeradar), to będziesz wiedział, czemu :)

Jaka rama amortyzowana?