Jaką ramę wybrać do MTB?

Data: 2010-11-12 10:16:50
Autor: Hokan Ashir
Jaką ramę wybrać do MTB?

Użytkownik "Przemek Krawczyk" <przemekkr@spamwongmail.com> napisał w wiadomości news:ibgccm$7o6$1inews.gazeta.pl...
Tak przeglądałem różne oferty i w oko wpadły mi dwie ramy,  a mianowicie:

BopLight Marathon Team - bardzo ciekawa rama, zwłaszcza jej waga, ale ciekawe jak jest z wytrzymałością.

Giant XTC - podobno jedna z lepszych ram do maratonów.

Może ktoś tu mi poradzi co wybrać?, może jakąś inna ramę?.

Mój budżet na ramę to ok 1200 zł, ale z chęcią wydam mniej  :)

Obie ramy są warte uwagi, a XTC to już wyścigowy klasyk.
Dodałbym jeszcze do listy Scotta Scale bo to fajny wyścigowy dzikusek, tylko nie wiem czy dostaniesz ją do 1200zł (nie śledziłem cen ostatnio).

Pozdrawiam
HA

Jaką ramę wybrać do MTB?