Jaką ramę wybrać do MTB?

Data: 2010-11-12 10:35:06
Autor: kml
Jaką ramę wybrać do MTB?

Użytkownik "Przemek Krawczyk" <przemekkr@spamwongmail.com> napisał w wiadomości news:ibgccm$7o6$1inews.gazeta.pl...

Mój budżet na ramę to ok 1200 zł, ale z chęcią wydam mniej  :)

A6 rozmiar mniejsza? :) Rzuć okiem w stronę meridy, ramy są bardzo fajne.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-14 20:38:39
Autor: Przemek Krawczyk
Jaką ramę wybrać do MTB?
kml wrote:

A6 rozmiar mniejsza? :) Rzuć okiem w stronę meridy, ramy są bardzo
fajne.

Gdyby Kross sprzedawał ramy, to pewnie bym zakupił rozmiar mniejszy.
A dostanie tej ramy na rynku wtórnym graniczy z cudem :))

Co do ram meridy, to sam nie wiem, niby modele HFS mają dobrą opinie...ale coś mi się w nich nie podoba :-)

Przemek Krawczyk

Data: 2010-11-14 20:57:38
Autor: kml
Jaką ramę wybrać do MTB?

Użytkownik "Przemek Krawczyk" <przemekkr@spamwongmail.com> napisał w wiadomości news:ibpds1$43l$1inews.gazeta.pl...
kml wrote:

[...]

Nie ma na alleprowizji A6? Popytaj sprzedawców, rozbiorą Ci rower na części bez mrugnięcia okiem :D

Data: 2010-11-14 21:04:20
Autor: Przemek Krawczyk
Jaką ramę wybrać do MTB?
kml wrote:

 Popytaj sprzedawców, rozbiorą Ci rower na
części bez mrugnięcia okiem :D

O tej opcji nie pomyślałem :), dzięki za podsunięcie pomysłu :)
Przemek Krawczyk

Data: 2010-11-14 21:12:57
Autor: kml
Jaką ramę wybrać do MTB?

Użytkownik "Przemek Krawczyk" <przemekkr@spamwongmail.com> napisał w wiadomości news:ibpfc7$9ju$1inews.gazeta.pl...
kml wrote:

 Popytaj sprzedawców, rozbiorą Ci rower na
części bez mrugnięcia okiem :D

O tej opcji nie pomyślałem :), dzięki za podsunięcie pomysłu :)

:) Teraz jest taka bryndza w handlu rowerowym, że nie powinno być żadnych problemów.