Jaka różnica między MixPlus a Simplus?

Data: 2012-12-14 14:15:09
Autor: Asia
Jaka różnica między MixPlus a Simplus?
Witam.
Dość długo juz jestem w MixPlusie i właśnie skończył mi sie kolejny kontrakt. Z racji, że muszę zostać w tej sieci postanowiłam przedłużyć umowę na kolejne 15 m-cy oczywiście bez telefonu z doładowaniami po 30 zł. Dowiedziałam się, że po przedłużeniu automatycznie wchodzę z dotychczasowego MixPlus V w MixPlus VI. Do tej pory płaciłam 0.29 gr za całą rozmowę do Plusa i tyle samo za minutę do innych sieci(oprócz Play). Teraz mam płacić tak samo do Plusa ale do innych sieci już 0.39 gr/min. A więc mimo stażu - drożej.
Przyjrzałam się ofercie na kartę(Simplus) tej firmy. I okazuje się, że ta oferta jest tak sama jak miałam do tej pory(0.29gr-Plus i 0.29 gr pozostałe. Dodatkowo mogę w niej zamówić nielimitowane połączenia do wszystkich w Plusie za 0.69 gr z Vatem/dziennie a Mix VI musiała bym za to zapłacić chyba ponad 80 gr. Tutaj też mogę zamówić opcję nieograniczoną ilość połączeń z 5 osobami w Plusie za 10 zł czyli identycznie jak w Mixie VI.
Zupełnie tego nie rozumiem bo przecież w Mixie muszę wywiazać się z umowy a w Simplusie jestem wolna i kiedy zajdzie taka potrzeba i zechcę mieć nowy telefon to z Simplusa przechodzę do MixPlusa i biorę telefon.
Poprawcie, jeśli sie mylę i w których szczegółach?

Pozdrawiam
Aśka

Jaka różnica między MixPlus a Simplus?