Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?

Data: 2011-04-04 22:50:41
Autor: bratPit
Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?

Jakie sa wasze doswiadczenia z odgrzybianiem klimatyzacji w
wyspecjalizowanych zakladach vs zrobienie tego samemu rozpylaczem lub pianka? Kiedys dalem to do zrobienia w ASO, skasowali 200 zl a efekt zapachowy byl zly (nie wiem jak z bakteriami i grzybami, bo nie badalem tego). Jak zrobilem to sam (spray za 40 zl stawiany za siedzeniem pasazera i obieg zamkniety przez 10 minut) to bylo OK, ale tez nie wiem tak naprawde jaki dalo efekt. Teraz przymierzam sie do trzeciej opcji - pianka za 20 zl (z wysylka, K2) wpuszczana do wylotow powietrza. Jakie sa Wasze doswiadczenia i co polecacie?

efekt końcowy zależy od dwóch rzeczy, od tego jak dany warsztat podejdzie do tematu i od zastosowanej chemii,
jeżeli dostanie się w rejon parownika i użyje dobrej chemii samochodowej, to będzie OK,
samemu możesz zrobić to samo, nie wiem o jakim samochodzie mówimy ale zapewne trzeba zdemontować filtr pyłkowy, uruchomić nawiew i rozpylać zawartość do wlotu powietrza jednocześnie zmieniając kierunki nawiewów, temperaturę itd.
z chemii samochodowej polecam produkty profi firm np Forch, Berner, Wurth,

brat

Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?