Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?

Data: 2011-04-05 09:40:24
Autor: hamberg
Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?
ja uzywam tego sprayu ustawianego za siedzeniem i -w co trudno
czlowiekowi od klimatyzacji uwierzyc - rezultaty sa bardzo dobre -
zadnej stechlizny ani podobnego smrodu. Smiac mi sie chcialo jak facet
sie wwachiwal w wyloty powietrza :).

Aha - ja zawsze troche pryskam na parownik po wyjeciu filtra powietrza.

Data: 2011-04-05 09:42:31
Autor: hamberg
On 5 Kwi, 18:40, hamberg <radoslaw.gaw...@gmail.com> wrote:
[...]

oczywiscie nie caly spray ale troche - reszta wedle instrukcji

Data: 2011-04-05 19:31:57
Autor: Piotr W.
[...]

Co to za spray ?  I ewent. gdzie  do nabycia ?

pozdrowienia Piotr W.

Data: 2011-04-05 22:21:48
Autor: jerzu
Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?
On Tue, 5 Apr 2011 19:31:57 +0200, "Piotr W." <piotrwer@polbox.com>
wrote:

Co to za spray ?  I ewent. gdzie  do nabycia ?

Ja kupowałem w Makro, coś takiego:
http://allegro.pl/carplan-kleen-air-do-odgrzybiania-klimatyzacji-i1538537838.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-04-12 20:55:06
Autor: Piotr W.

wrote:

Co to za spray ?  I ewent. gdzie  do nabycia ?

Ja kupowałem w Makro, coś takiego:
http://allegro.pl/carplan-kleen-air-do-odgrzybiania-klimatyzacji-i1538537838.html

Nabyłem taki specyfik (Carplan -KleenAir) w sklepie 30,- zł, potem  spotkałem w Carrefour - 35,-zł
A potem w Selgrosie PLAK Airclim f-my Atas (made in Italy)  15,87 występuje
w  zapachach: cytrynowy, waniliowy, mięta.

pozdr. Piotr W.

Data: 2011-04-06 09:12:19
Autor: hamberg
Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?
to byla firma nigrin - w Auchanie do kupienia kiedys bylo. Regularnie
raz do roku.

Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?