Jaka słuchawka BT? [poprzednio SE PV703]

Data: 2011-06-30 23:56:16
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Jaka słuchawka BT? [poprzednio SE PV703]
Musze zakupić słuchawkę BT, którą da się sparować jednocześnie z dwoma telefonami (tzw. Multipoint).

Dotychczas używałem SE PV703 i dla mnie we wszystkim była ok, długi czas trzymania baterii, dla mnie dobra jakość dźwięku, dość wygodna, duży zasięg, wieszak na ucho. Ale nie ma opcji pracy z dwoma urządzeniami jednocześnie i to ją niestety dyskwalifikuje.

Wymagania:
- multipoint
- zakładana za ucho, a nie w ucho (obecność 'wieszaka')
- sensowna jakość dźwięku (nie gorsza niż w PV703)
- ładowanie przez micro-usb (przeżyję bez tego, ale lepiej żeby było)
- cena w okolicach 100pln
- czas czuwania chociaż tydzień

Znalazłem: Samsungi hm1000-3600, Jabra EasyGo, Nokia, Plantronics

Powoli skłaniam się ku Samsungowi HM3600, ale może ktoś ma lepszy pomysł?

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' KÄ™piĹ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-07-02 01:14:00
Autor: Jacek
Jaka słuchawka BT? [poprzednio SE PV703]
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuire0$rbh$3news.onet.pl...
Wymagania:
- multipoint
jest

- zakładana za ucho, a nie w ucho (obecno¶ć 'wieszaka')
jest i kilka wieszaków, i kilka mega wygodnych gumek dousznych, a nie odcinaj±cych od ¶wiata zewnętrznego

- sensowna jako¶ć dĽwięku (nie gorsza niż w PV703)
jest

- ładowanie przez micro-usb (przeżyję bez tego, ale lepiej żeby było)
ładowarka od telefonu jest taka sama

- cena w okolicach 100pln
jest

- czas czuwania chociaż tydzień
Nie wiem czy przy miltipoincie znajdziesz co¶ tak wytrzymałego, i nie waż±cego 15g.
Standby nokii to nawet 3 miesi±ce. urz±dzenie w podstawce jest wył±czone z zasilania. wyjęte automatycznie sie włacza, łaczy z telefonami i jednym kliknięciem odbierasz poł±czenie.Niestety gdy nosisz cały dzień słuchawke na uchu, to kilka godzin i po baterii. St±d te 2 podstawki

bohaterem dialogu jest nokia bh-217.
Moim priorytetem była waga i multipoint. 7,5g to bardzo dobry wynik jak na takie parametry. Widzałem jeszcze 7g jabre, ale jako¶ciowo daleko jej do nokii..
Przy tej Nokii, po parunastu minutach zapominam że mam co¶ w uchu (używam samej wkładki, słuchawka jeszcze mi nie wypadła).
Minusy: brak manualnej regulacji gło¶no¶ci na słuchawce - jest automatyczna, a manualnie można z telefonu. Cieńka bateria.
plusy: waga, jedna ładowarka do wszystkiego, ładny design bez kosmicznych wodotrysków.

Jacek

Data: 2011-07-03 02:02:48
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Jaka sÂłuchawka BT? [poprzednio SE PV70 3]
Bardzo Ci dziekujÄ™ za ocenÄ™ praktyka :-)
Niestety nie mam żadnej Nokii więc sprawa ładowarką nie wygląda rewelacyjnie,a czas życia baterii też delikatnie mnie martwi - ale nic nie wykluczam.

Ktoś jeszcze używa słuchawki BT z multipointem?

Pozdrawiam,

--
Adam 'Adak' KÄ™piĹ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-07-06 23:33:28
Autor: Jacek
Jaka s3uchawka BT? [poprzednio SE PV703]
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iuobj6$hbg$1news.onet.pl...
Bardzo Ci dziekuję za ocenę praktyka :-)
Niestety nie mam żadnej Nokii więc sprawa ładowark± nie wygl±da rewelacyjnie,a czas życia baterii też delikatnie mnie martwi - ale nic nie wykluczam.

Kto¶ jeszcze używa słuchawki BT z multipointem?

wydobyłem pudełko od mojej słuchawki, jak byk pisze czas standby 100h/90days, czas rozmów 5h.
ostatnio u mnie czas standby to 40 min, do pierwszego komunikatu o słabej baterii i godzine do całkowitego rozładowania.
Pełne ładowanie (do komunikatu i zielonej diody) trwa ok 10 minut
Oddałem j± do serwisu na reklamacje, bo co¶ mi tu nie pasuje

Jacek

Jaka słuchawka BT? [poprzednio SE PV703]