Jaka siec i jaki abonament.

Data: 2009-06-08 21:32:07
Autor: JanKo
Jaka siec i jaki abonament.
Agent pmlb nadaje:

to wazne dla
mnie, bo telefon bedzie dla osoby trzeciej

Czy ta osoba z kraju sama nie moze sobie kupic startera za 2 dolary?

Data: 2009-06-08 20:46:24
Autor: pmlb
Jaka siec i jaki abonament.

"JanKo" <bez@maila.tu> wrote in message news:h0jovq$800$1inews.gazeta.pl...
Agent pmlb nadaje:

to wazne dla
mnie, bo telefon bedzie dla osoby trzeciej

Czy ta osoba z kraju sama nie moze sobie kupic startera za 2 dolary?

Wierz mi, ze gdyby mogla to bym nie pytal na grupie.

Data: 2009-06-08 21:39:53
Autor: MD
Jaka siec i jaki abonament.
mnie, bo telefon bedzie dla osoby trzeciej

Polecam best deal na pay andgo: Play Fresh
Starter kosztuje 5 zlotych i aby go utrzymac musisz doladowac raz na rok min. 5 zl.

MD

Jaka siec i jaki abonament.