Jaka sieć, jaka taryfa?

Data: 2016-07-12 07:57:46
Autor: Badabum
Jaka sieć, jaka taryfa?
Moja mama staruszka ma jakiegoś prepaida w Heyah czy w T-mobile.
 Dzwoni mało, ale coś tam doładowuje. Do tego płaci 3 złote
 miesięcznie za jakieś przedłużenia. Pieniędzy jej się trochę
 nazbierało i nie wiadomo jak je wydzwonić bo nie ma do kogo.
 Pasowałoby całkowicie olać prepaida i wejść w jakiś abonament. I
 teraz pytanie co by było najkorzystniejsze?   Nie siedzę w
 temacie, może ktoś coś doradzi, albo pokieruje.

--

Badabum

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-12 08:30:54
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał

[...]

Jeśli ktoś mało dzwoni, to abonament też będzie płacić niepotrzebnie.
W takiej sytuacji chyba najlepszym rozwiązaniem jest karta z możliwością
przedłużenia konta na rok.
Kiedyś miałem coś takiego w Orange. Wystarczyło wysłać SMS na numer
8002 o treści START i przez rok można było wykorzystywać konto bez
doładowywania.
Jednak nie każdy plan taryfowy dopuszcza taką możliwość.
Sugeruję sprawdzić czy istnieje taka możliwość dla karty używanej
przez Twoją mamę. Wtedy mogłaby wykorzystywać zgromadzone środki
przez rok.

Teraz szukam takiego rozwiązania, ale dla Internetu mobilnego.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2016-07-12 01:40:10
Autor: Kris
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu wtorek, 12 lipca 2016 08:30:53 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

Jeśli ktoś mało dzwoni, to abonament też będzie płacić niepotrzebnie.
W NJU z rachunkiem nie będzie.

Data: 2016-07-12 06:36:12
Autor: Dominik Ałaszewski
Jaka sieć, jaka taryfa?
Dnia 12.07.2016 Jacek <nospam@computer.pl> napisał/a:

W takiej sytuacji chyba najlepszym rozwiązaniem jest karta z możliwością
przedłużenia konta na rok.

Albo i bez przedłużania na dwa lata, 20 gr/min.
http://wrodzinie.com.pl/oferta/promocje/110-nowa-taryfa-2

Data: 2016-07-30 18:32:27
Autor: Przyjazny
Jaka sieć, jaka taryfa?
On 2016-07-12 06:30, Jacek <nospam@computer.pl> wrote:
[...]

To przedłuża też gigabajty za doładowanie w OFnK.

Data: 2016-07-30 21:12:33
Autor: ALEX MR
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu 30.07.2016 o 20:32, Przyjazny pisze:

[...]

Tylko i wyłącznie. Wszelkie oferty elastyczne i wakacyjne pakiety nie mają rocznej ważności konta. Tak BTW

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2016-07-12 06:31:01
Autor: Dominik Ałaszewski
Jaka sieć, jaka taryfa?
Dnia 12.07.2016 Badabum <malkont@go2.pl> napisał/a:

 Dzwoni mało, ale coś tam doładowuje. Do tego płaci 3 złote

Jak dzwoni do 30 min na miesiąc, to Virgin (Freemium).
Całkowicie za friko.

 miesięcznie za jakieś przedłużenia. Pieniędzy jej się trochę
 nazbierało i nie wiadomo jak je wydzwonić bo nie ma do kogo.

A to już było na grupie- kupić bony do marketu :-)

 Pasowałoby całkowicie olać prepaida i wejść w jakiś abonament. I

Jak chcesz płacić za to, że nie dzwonisz- wolna wola ;-)

Można rozważyć nju z rachunkiem i "im dłużej tym lepiej"- pierwsze 3 miechy minimum 9 zł, potem ile wydzwonisz tyle płacisz, jak zero to zero, bodaj 19 gr/min.

Data: 2016-07-12 08:36:50
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał

 Pieniędzy jej się trochę
 nazbierało i nie wiadomo jak je wydzwonić bo nie ma do kogo.

A to już było na grupie- kupić bony do marketu :-)

Czy mógłbyś podać nazwę wątku, bo w Google dla tej grupy nie mogę
znaleźć.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2016-07-12 06:42:26
Autor: Dominik Ałaszewski
Jaka sieć, jaka taryfa?
Dnia 12.07.2016 Jacek <nospam@computer.pl> napisał/a:

A to już było na grupie- kupić bony do marketu :-)

Czy mógłbyś podać nazwę wątku, bo w Google dla tej grupy nie mogę
znaleźć.

Proszę bardzo, wątek pod tytułem: "T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?"

Data: 2016-07-12 09:01:20
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
[...]

Dzięki. W moim przypadku zostało sporo na karcie PLAY
(bez abonamentu).
Kupno bonów do marketu by mnie interesowało, ale kiedyś
czytałem, że nie da się "odzyskać/wykorzystać" zgromadzonych
przeze mnie środków. Poza gadaniem do upadłego, ale z kim i po co?
No i z koniecznym doładowywaniem, oczywiście.

Nie wiem czy i jak można skorzystać w PLAY z porady ToMasza:
jak chcesz doładować chomika, to bez problemu kupis sms premium za 50%
ceny. Sam raz na jakiś czas tak opróżniam perepaidową "skarbonkę".

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2016-07-12 01:36:19
Autor: Kris
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu wtorek, 12 lipca 2016 09:01:17 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

Nie wiem czy i jak można skorzystać w PLAY z porady ToMasza:
> jak chcesz doładować chomika, to bez problemu kupis sms premium za 50%
> ceny. Sam raz na jakiś czas tak opróżniam perepaidową "skarbonkę".
Na allegro 10GB transferu na chokiuj kupisz za 6-7 zł
25GB za 7,5zł nawet widziałem.
Więc kupowanie transferu za pomocą sms to średni pomysł

Data: 2016-07-13 12:27:33
Autor: J.F.
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości
[...]

Jesli sie nie myle, to chodzilo o zakupyzasms.eu

A dalej - jesli sie nie myle, to odzyskac mozna jakies 33% ... no co, lepsze to, niz zero.

J.

Data: 2016-07-13 14:08:58
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

A dalej - jesli sie nie myle, to odzyskac mozna jakies 33% ... no co,
lepsze to, niz zero.

Lepsze, ale jak to zrobić w PLAY na kartę  (bez abonamentu),
gdy nie można z niej wysyłać SMSów na tzw. krótkie numery?
Będę wdzięczny za podanie sprawdzonego, legalnego sposobu.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2016-07-13 05:21:08
Autor: Kris
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu środa, 13 lipca 2016 14:09:39 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

Lepsze, ale jak to zrobić w PLAY na kartę  (bez abonamentu),
gdy nie można z niej wysyłać SMSów na tzw. krótkie numery?
Będę wdzięczny za podanie sprawdzonego, legalnego sposobu.
Aktywować taką usługe.

Data: 2016-07-13 16:09:18
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
[...]

Odblokowac taka mozliwosc ?
Bo nie uwierze, ze uniemozliwili klientom placenie za usluge, z ktorej
sami maja ze 40% wplywu :-)

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał
Aktywować taką usługe.

To jest karta "PLAY Online na kartę", zmieniona potem przez Internet
na "PLAY Internet na kartę 9 zł" (były korzystniejsze bonusy za
doładowania). Ani przed tą zmianą, ani po niej, wysyłanie SMSów
na krótkie numery nie było możliwe.

Gdyby można było wysyłać SMSy na krótkie numery, w szczególności
na numer 74038, to mógłbym zużyć zgromadzone środki na zakupy
w Chomiku.

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2016-07-14 09:16:21
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
[...]

No to uwierz. gdy klient nie ma możliwości wykorzystania środkow,
to zostaje im 100%, a nie 40 %.  Proste?

Jakoś nie widzę konkretnych odpowiedzi od Ciebie i od Kol. Krisa.
Najłatwiej jest rzucać złote myśli. Ze szczegółami już gorzej, prawda?

Jacek

Data: 2016-07-14 00:45:18
Autor: Kris
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu czwartek, 14 lipca 2016 09:16:16 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

Jakoś nie widzę konkretnych odpowiedzi od Ciebie i od Kol. Krisa.
To moiże zacznij od najprostszego, najbardziej oczywistego rozweiązania- zadzwoń na infolinie i zapytaj.
Daj znać co odpowiedzieli.
Najłatwiej jest rzucać złote myśli. Ze szczegółami już gorzej, prawda?
Skoro inni mogą wysyłać(patrz Liwiusz niżej)a ty nie to....?

Data: 2016-07-14 09:19:00
Autor: Liwiusz
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu 2016-07-14 o 09:16, Jacek pisze:
[...]

Co masz na myśli pisząc o "krótkich numerach"? Jeśli o czymś w stylu 72515, to jak najbardziej się da wysyłać, może rzeczywiście masz jakąś blokadę? Trudno odpowiadać konkretnie, skoro nawet nie opisujesz dokładnie problemu, a u wszystkich jest syndrom SOA

Data: 2016-07-14 09:49:03
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

Tak, chodzi o takie numery. Napisałem wyraźnie:

[...]

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Przy próbie wysłania SMS na taki numer zawsze pojawia się komunikat:
"Nie można wysłać wiadomości"

Jeszcze jakiś informacje są potrzebne? Nie wiem co to jest syndrom SOA.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2016-07-14 09:54:32
Autor: Liwiusz
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu 2016-07-14 o 09:49, Jacek pisze:
[...]

To już chyba wiem o co chodzi - musisz doładować konto, aby móc wysyłać takie smsy premium. Jak masz nowy starter, to nie wykorzystasz kwoty na nim zgromadzonej na smsy premium bez wcześniejszego doładowania za minimum 5zł.

> Jeszcze jakiś informacje są potrzebne? Nie wiem co to jest syndrom
> SOA.

SOA1
https://pl.wikipedia.org/wiki/Standardowa_odpowied%C5%BA_administratora

--
Liwiusz

Data: 2016-07-14 10:18:35
Autor: Jacek
Jaka sieć, jaka taryfa?
[...]

Konto doładowywałem wiele razy, ale nie zmieniało to możliwości
wysyłania takich SMSów, co też próbowałem robić wiele razy.

Zalogowałem się na moje konto i sprawdziłem listę usług. Nie mam na niej
SMSów premium.

Jeśli wiesz jak dla karty "PLAY Internet na kartę 9 zł" można włączyć
SMSy premium, to będę wdzięczny. Doładowanie za 5 zł to nie problem.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2016-07-14 10:25:18
Autor: Liwiusz
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu 2016-07-14 o 10:18, Jacek pisze:
[...]

Nie da się:
https://forumplay.pl/showthread.php/604-Play-Online-na-kart%C4%99-i-premium-SMS

10 sekund googlania.

--
Liwiusz

Data: 2016-07-14 10:52:22
Autor: J.F.
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nm7i9f$nv0$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A zmiana taryfy na inna nie jest mozliwa ?

J.

Data: 2016-07-14 11:18:42
Autor: Liwiusz
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu 2016-07-14 o 10:52, J.F. pisze:
[...]

I co jeszcze matka ma za ciebie zrobić? :)

--
Liwiusz

Data: 2016-07-15 03:22:00
Autor: Animka
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu 2016-07-14 o 09:19, Liwiusz pisze:
[...]

Można dzwonić i wysyłać na premium,. ale to już platne poza środkami na koncie, czyli oddzielnie.
Trzeba mieć środki na to na koncie.

--
animka

Data: 2016-07-14 13:22:18
Autor: J.F.
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57873c3f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Krzywe, bo klient wtedy nie doladowuje.
Wiec maja 0, a nie 40% :-)

Najłatwiej jest rzucać złote myśli. Ze szczegółami już gorzej, prawda?

sam najlepiej powinienes wiedzec, jak sie obsluguje konto w twojej sieci :-)

J.

Data: 2016-07-14 14:43:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka sieć, jaka taryfa?

"Jacek" 57873c3f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl

Jakoś nie widzę konkretnych odpowiedzi od Ciebie

Nie tylko Ty nie widzisz odpowiedzi dawanych przez JF. ;)
IMO za krótko tu jesteś -- nie wiesz, że JF tak ma. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-12 10:32:50
Autor: J.F.
Jaka sieć, jaka taryfa?
Użytkownik "Badabum"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nm20st$3s3$1@node2.news.atman.pl...
[...]

a) sprawdzic czy w T-mobile jest jeszcze "Konto wazne zawsze" czy moze "rok waznosci konta", wlaczyc i zuzyc to co jest,
  www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00004/D_007_0006721.pdf

  jeśli babcia ma stara taryfe, to byl sposob ze wlaczyc, przedluzyc o rok, wylaczyc ... termin waznosci zostaje, i doladowywac przez rok nie trzeba.
  we Fri 3zl/mc ... ale chyba sie oplaca.

b) virginmobile #fremium.  30min bezplatnie co miesiac, pakiet dodatkowy 60 czy 100m za 8 zl - i powinno wystarczyc.
     Ale musisz jej co miesiac pakiet wlaczyc przez www czy z telefonu kodem.

c) nju ma i fajny abonament - placisz ile wygadasz, nie wiecej niz 19+9/29 zl, i chyba dobra oferte na karte tez ma, obecnie "wazne po wieki".

d) jesli babcia rozmawia glownie z kilkoma numerami komorkowymi - w Orange POP na karte mozna miec darmowe numery po 3zl/mc.

J.

Data: 2016-07-12 18:25:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka sieć, jaka taryfa?

"J.F." 5784ab34$0$15194$65785112@news.neostrada.pl

Orange POP na karte mozna miec darmowe numery po 3zl/mc.

U mnie masz darmową rezydencję za sto milionów dolarów. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-12 18:22:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka sieć, jaka taryfa?

"Badabum" nm20st$3s3$1@node2.news.atman.pl

[...]

Od jakiegoś czasu prowokatorzy zadają pytanie pod odpowiedź -- Virgin Mobile.
Nie mam nic przeciwko VM i reklamie, nawet agresywnej, więc odpowiem -- Virgin Mobile. :)

Za freeko starter, za freeko 30 minut miesięcznie, za
freeko przedłużanie życia -- niestety konta, nie mamy... ;)

[jedni dają 500+ na noworodki, idąc śladami banków, inni
zaś przedłużają życie staruszkom -- choćby we Francji...]

   Tym linkiem mogę zarobić. :)
   https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgcDj&s=sfUXbohd
   Tym linkiem mogę zarobić. :)

-=-

Pripejda chyba możesz opchnąć chomikującemu, który niedawno zadał pytanie na grupie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-15 03:14:00
Autor: Animka
Jaka sieć, jaka taryfa?
W dniu 2016-07-12 o 07:57, Badabum pisze:
Moja mama staruszka ma jakiegoś prepaida
  w Heyah czy w T-mobile.
Nie mów o mamie staruszka. Mama jest zawsze piękna i młoda i trzeba mieć z nią "wspolny język"
Widzialeś mamę S. Stalone na szpilkach? Poszukaj w internecie :-)
  Dzwoni mało, ale coś tam doładowuje. Do tego płaci 3 złote
  miesięcznie za jakieś przedłużenia. Pieniędzy jej się trochę
  nazbierało i nie wiadomo jak je wydzwonić bo nie ma do kogo.
Ty nie chcesz z nia rozmawiac? Ja bym ze swoja rozmawiala bardzo dużo tylko mi umarla!
  Pasowałoby całkowicie olać prepaida i wejść w jakiś abonament. I
  teraz pytanie co by było najkorzystniejsze?   Nie siedzę w
  temacie, może ktoś coś doradzi, albo pokieruje.
Szkoda pieniędzy na abonament.

--
animka

Jaka sieć, jaka taryfa?