Jaka s?uchawka z mikrofonem?

Data: 2011-02-08 19:36:35
Autor: AGA
Jaka s?uchawka z mikrofonem?
Witam!

Jak± słuchawkę zakładan± na ucho z mikrofonem
warto kupić? Chodzi o to by NIE były to 2 słuchawki
zakładane na głowę.
Ma służyć przede wszystkim przy korzystaniu ze Skype'a..
Wydaje mi się, że możliwo¶ć ustawiania gło¶no¶no¶ci
na kablu jest wygodniejsze niż ci±głe ustawianie na
ekranie komputera.

Będę wdzięczna za Wasze opinie.

Pozdrawiam
AGA

Data: 2011-02-08 19:51:05
Autor: the_foe
Jaka s?uchawka z mikrofonem?
W dniu 2011-02-08 19:36, AGA pisze:
Wydaje mi się, że możliwo¶ć ustawiania gło¶no¶no¶ci
na kablu jest wygodniejsze niż ci±głe ustawianie na
ekranie komputera.

taka jest tez moja opinia, mam sluchawki z glosnoscia na kablu i tylko tym steruje glosnoscia (w winie mam na maksa)

--
the_foe

Data: 2011-02-08 23:13:57
Autor: AGA
Jaka s?uchawka z mikrofonem?
[...]

Dzięki za utwierdzenie mnie w tym przekonaniu.

Może kto¶ ostatnio kupił tak± słuchawkę i może polecić, że warto kupić
lub wręcz odwrotnie, podać czego zdecydowanie kupować nie warto.

A czy warto kupić słuchawkę z mikrofonem bezprzewodow±?
Czy to się sprawdza, w szczególno¶ci przy Skype'ie?
Wtedy komputer stacjonarny trzeba by wyposażyć w BT na USB
(do audio). Ale z tym nie powinno być problemu

Pozdrawiam
AGA

Data: 2011-02-09 00:57:17
Autor: animka
Jaka s??uchawka z mikrofonem?
W dniu 2011-02-08 23:13, AGA pisze:
Jaką słuchawkę zakładaną na ucho z mikrofonem
warto kupić? Chodzi o to by NIE były to 2 słuchawki
zakładane na głowę.
Ma służyć przede wszystkim przy korzystaniu ze Skype'a..
Wydaje mi się, że możliwość ustawiania głośnośności
na kablu jest wygodniejsze niż ciągłe ustawianie na
ekranie komputera.

taka jest tez moja opinia, mam sluchawki z glosnoscia na kablu i tylko tym steruje glosnoscia (w winie mam na maksa)

Dzięki za utwierdzenie mnie w tym przekonaniu.

Może ktoś ostatnio kupił taką słuchawkę i może polecić, że warto kupić
lub wręcz odwrotnie, podać czego zdecydowanie kupować nie warto.

A czy warto kupić słuchawkę z mikrofonem bezprzewodową?

Nie mam bezprzewodowej, ale też zamierzam kupić - na 2 uszy. I chodzić sobie z tym po mieszkaniu.

Czy to się sprawdza, w szczególności przy Skype'ie?

Tak.

Wtedy komputer stacjonarny trzeba by wyposażyć w BT na USB
(do audio). Ale z tym nie powinno być problemu

Kupiłam sobie takiego malutkiego, świetnego donka na allegro - za 3 zł + przesyłka. Razem ok.10 zł.

--
animka

Data: 2011-02-09 14:12:06
Autor: AGA
Jaka s??uchawka z mikrofonem?
A czy warto kupić słuchawkę z mikrofonem bezprzewodową?

Nie mam bezprzewodowej, ale też zamierzam kupić - na 2 uszy. I chodzić sobie z tym po mieszkaniu.

Może słuchawki z mikrofonem BT do komórki można by zastosować.

Czy to się sprawdza, w szczególności przy Skype'ie?

Tak.

SkÄ…d wiesz?

> Wtedy komputer stacjonarny trzeba by wyposażyć w BT na USB
(do audio). Ale z tym nie powinno być problemu

Kupiłam sobie takiego malutkiego, świetnego donka na allegro - za 3 zł + przesyłka. Razem ok.10 zł.

Kupiłam takiego dongla za 20 zł na giełdzie.

Pozdrawiam
AGA

Data: 2011-02-09 17:21:38
Autor: animka
Jaka s??uchawka z mikrofonem?
W dniu 2011-02-09 14:12, AGA pisze:
[...]

Bo mĂłj brat ma.

--
animka

Data: 2011-02-09 11:06:08
Autor: Kamil
Jaka s?uchawka z mikrofonem?
On 08/02/2011 22:13, AGA wrote:
[...]

Mam jakiegos creativa, na obydwa uszy ale dziala. Nie bardzo wiem co mozna o takiej sluchawce napisac, po prostu jest tania, ma mikrofon (zaskakujaco dobry) i costam w niej slychac, sprzet audiofilski to to nie bedzie.

Zwracaj uwage na wylaczanie mikrofonu na kablu, przydatna rzecz.

Kamil

Data: 2011-02-09 17:19:36
Autor: animka
Jaka s??uchawka z mikrofonem?
W dniu 2011-02-09 12:06, Kamil pisze:
On 08/02/2011 22:13, AGA wrote:
[...]

Tylko, że ona pytała bodajże o bezprzewodową słuchawkę.

--
animka

Data: 2011-02-09 17:14:46
Autor: Kamil
Jaka s??uchawka z mikrofonem?
On 09/02/2011 16:19, animka wrote:

Zwracaj uwage na wylaczanie mikrofonu na kablu, przydatna rzecz.

Tylko, że ona pytała bodajże o bezprzewodową słuchawkę.

Pytala o sluchawke z regulacja glosnosci na kablu, ale jesli znasz jakies kable bezprzewodowe, chetnie poczytam.

Kamil

Data: 2011-02-09 18:42:56
Autor: animka
Jaka s??uchawka z mikrofonem?
W dniu 2011-02-09 18:14, Kamil pisze:
[...]

Myślalam, ze chodzi jej o bezprzewodową z regulacją na tej słuchawce.
Sorry.

--
animka

Jaka s?uchawka z mikrofonem?