Jaka sprezarke kupic???

Data: 2015-01-06 07:49:28
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???
Jaka sprezarke kupic do pompowania opon, przy okazji do materaca itp  ??
Cena + - 100 zł

Data: 2015-01-07 23:11:37
Autor: Jeffrey
Jaka sprezarke kupic???
Xen wrote:
Jaka sprezarke kupic do pompowania opon, przy okazji do materaca itp ?? Cena + - 100 zł

kupić oddzielną do kół a drugą do materaca i też w 100zł się zmieścisz ( do materaca potrzebna dmuchawa a nie sprężarka)

jeffrey

Data: 2015-01-08 17:57:25
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???
Data: 2015-01-08 18:31:09
Autor: Jawi
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-08 o 17:57, Xen pisze:
Która byscie wybrali z tych:

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-6l-7element-i4934734069.html
http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-zestaw-i4947290782.html

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-5l-8bar-fv-i4965368539.html

a bym Ci polecił tą, która spełnia Twoje wymaganie cenowe podane w pierwszym wątku

Data: 2015-01-09 09:22:32
Autor: tomekp
Jaka sprezarke kupic???
On 08.01.2015 18:31, Jawi wrote:
[...]

pierwszym wÄ…tku

Ja kupilem ostatnio taka

Kompresor Air Boss 5 l 1100 W 180 l/min

http://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/pneumatyka/sprezarki-i-akcesoria/kompresory/kompresor-200074/

w Juli jak masz ichniesza karte to oddaja za 349zl. Ten kompresor ma wbudowany reduktor cisnienia wiec mozesz ustawic sobie stale cisnienie na wylocie. Przydatne np do malowania pistoletem. Komplet gadzetow mozna zanabyc za 70 zl i jest tam wszystko nawet pistolet do malowania

Czy jest dobra to nie wiem, na razie dziala.

Data: 2015-01-10 10:31:22
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???

[...]

Parametrami sie nie rozni od tej ( chyba )

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-6l-7element-i4934734069.html

a tańsza bo ta jest z dodatkami

Data: 2015-01-11 11:30:02
Autor: tomek
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 10.01.2015 o 10:31, Xen pisze:

[...]

Rozni sie. Cisnienie max 10 bar + reduktor cisnienia. Czy warto doplacac za te gadzety to nie wiem. Ja wolalem dac troche wiecej i miec troche wiecej.

Data: 2015-01-12 10:56:36
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-11 o 11:30, tomek pisze:
[...]

zauwazylem jeszcze ze jest 5 litrowa butla, tam 6 litrow, tylko nie wiem czy to ma znaczenie
a tak z ciekawosci zapytam, w jakim czasie napompuje kolo od 0 do 2 bar ???

Data: 2015-01-12 11:39:38
Autor: tomekp
Jaka sprezarke kupic???

> zauwazylem jeszcze ze jest 5 litrowa butla, tam 6 litrow,
tylko nie wiem
> czy to ma znaczenie

pewnie ma, ale ona pompuje zbiornik do wyzszego cisnienia wiec pewnie bedzie sie wlanczac z podobna czestotliwoscia

> a tak z ciekawosci zapytam, w jakim czasie napompuje kolo od 0 do 2 bar ???

nie wiem, nie pompowalem. ale hydrofor od 2 do 4 barow napompowala szybko, moze to byla minuta moze 2 nie mierzylem

Data: 2015-01-12 03:49:23
Autor: kogutek444
Jaka sprezarke kupic???
W dniu poniedzia³ek, 12 stycznia 2015 11:39:40 UTC+1 u¿ytkownik tomekp napisa³:

> [...]

nie wiem, nie pompowalem. ale hydrofor od 2 do 4 barow napompowala szybko, moze to byla minuta moze 2 nie mierzylem

Tomku. To jest grupa dyskusyjna a nie forum dla idiotów. Podstaw± jest pisanie zgodnie z zasadami jakich ucz± w szkole. W³±czaæ a nie tak jak Ty napisa³e¶. Równie¿ pisanie bez polskich liter nie jest mile widziane.

Data: 2015-01-12 13:12:29
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???
a Ty któr± sprezarke bys wybra³ ?

Data: 2015-01-12 13:20:17
Autor: tomekp
Jaka sprezarke kupic???

Tomku. To jest grupa dyskusyjna a nie forum dla idiotów. Podstaw± jest pisanie zgodnie z zasadami jakich ucz± w szkole.

dawno nie chodzilem do szkoly wiec troche sie zapomnialo
  W³±czaæ a nie tak jak Ty napisa³e¶. Równie¿ pisanie bez polskich liter nie jest mile widziane.

alt mam zepsuty, podobnie jak shift i escape

Data: 2015-01-13 07:47:53
Autor: Przesmiewca
Jaka sprezarke kupic???
kogutek444@gmail.com napisa³(a):

Tomku. To jest grupa dyskusyjna a nie forum dla idiotów. Podstaw± jest pisanie zgodnie z zasadami jakich ucz± w szkole. W³±czaæ a nie tak jak Ty napisa³e¶. Równie¿ pisanie bez polskich liter nie jest mile widziane.

Odezwal sie nauczyciel od 7 bolesci, ktory  nie potrafi lamac linii zgodnie z netykieta,
przez to trzeba robic to za niego bo niektore serwery newsowe nie akceptuja linii powyzej 80 znakow.

Data: 2015-01-08 18:36:28
Autor: JK
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-08 o 17:57, Xen pisze:
Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i czasem
malowaniu

Która byscie wybrali z tych:

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-6l-7element-i4934734069.html

Ten zestaw wyglÄ…da OK.

JK

Data: 2015-01-08 21:37:46
Autor: Jeffrey
Jaka sprezarke kupic???
Xen wrote:
[...]

A moze jakas inna ???

ja czegoś nie rozumiem? podajesz cenę 100zł a później pytasz czy ta za 400 będzie dobra?
do materacy sprężarki się nie nadają bo mają za małą wydajność a jak się zagapisz to wielkie bum
materac szybciej i bezpieczniej nadmuchasz dmuchawą za +-50zł a za 100zł znajdziesz z baterią(chyba za tyle)
zresztą ja sobie nie wyobrażam że przyjeżdża do mnie rodzina a ja biegam po pokojach z ufajdaną sprężarką bo trzeba materace nadmuchać

Data: 2015-01-08 22:42:11
Autor: JK
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-08 o 21:37, Jeffrey pisze:

do materacy sprężarki się nie nadają bo mają za małą wydajność

Czy ty potrafisz przeczytać ze zrozumieniem opis parametrów sprężarki? Obawiam się, że to za trudne dla ciebie. 180 litrów na minutę to zbyt mało dla materaca?

a jak siÄ™
zagapisz to wielkie bum

Sprężarki mają taki magiczny dynks, który nazywa się "regulator ciśnienia" - mówi ci coś ta nazwa?

materac szybciej i bezpieczniej nadmuchasz dmuchawą za +-50zł a za 100zł
znajdziesz z bateriÄ…(chyba za tyle)

Dmuchawa na baterie powiadasz.... cóż.

zresztą ja sobie nie wyobrażam że przyjeżdża do mnie rodzina a ja biegam
po pokojach z ufajdaną sprężarką bo trzeba materace nadmuchać

Opony też dmuchawą pompujesz?

JK

Data: 2015-01-08 22:40:31
Autor: Kris
Jaka sprezarke kupic???
W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 22:43:20 UTC+1 u¿ytkownik JK napisa³:
180 litrów na minutê to zbyt ma³o dla materaca?
A próbowa³e¶ kiedys materac taka sprê¿ark± dmuchac czy tylko tak piszez by pisaæ?

Data: 2015-01-09 08:07:44
Autor: Dawid
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-09 o 07:40, Kris pisze:
[...]

ko³o do tjaktoja napompuje, to taki materac to piku¶
w czym problem?

Data: 2015-01-09 13:05:48
Autor: Jeffrey
Jaka sprezarke kupic???
Dawid wrote:
[...]

tak tak ko³o od traktora co jeszcze napiszesz - widzia³em instrukcjê od jakiej¶ minisprê¿arki, mo¿e pracowaæ 4 minuty a pó¼niej 30minut postoju

Data: 2015-01-09 17:24:37
Autor: Jawi
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-09 o 13:05, Jeffrey pisze:
tak tak ko³o od traktora co jeszcze napiszesz - widzia³em instrukcjê od
jakiej¶ minisprê¿arki, mo¿e pracowaæ 4 minuty a pó¼niej 30minut postoju
dok³adnie, a tam nie wiem co to te z linków, ale jak bêd± bez smarowania olejem to to tak jak pisze Jeffery

Data: 2015-01-09 18:18:54
Autor: JK
Jaka sprezarke kupic???
Dawid wrote:
[...]

Co ty w ogóle porównujesz? Chiñsk± kieszonkow± popierdó³kê ze wspomnianym kompresorem?
Jak liczby do ciebie nie przemawiaj± to dalsza dyskusja jest bezcelowa.

JK

Data: 2015-01-09 18:20:36
Autor: JK
Jaka sprezarke kupic???
[...]

A ty próbowa³e¶, TAK¡ sprê¿ark± nadmuchaæ materac, czy tylko tak piszesz ¿eby pisaæ?

JK

Data: 2015-01-10 10:00:12
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???
hmm to teraz mam dylemat, bo tez szukam takiej zeby mozna napompowac materac, basen i oczywiscie ko³a

Data: 2015-01-13 00:56:30
Autor: Kris
Jaka sprezarke kupic???
W dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 18:21:45 UTC+1 u¿ytkownik JK napisa³:
A ty próbowa³e¶, TAK¡ sprê¿ark± nadmuchaæ materac, czy tylko tak piszesz ¿eby pisaæ?
Ja próbowa³em. Spróbuj Ty i daj znaæ jak by³o.

Data: 2015-01-13 11:08:32
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???
A wiec wybor pad³ na 3

Czy 5-6 litrami napompuje sie za jednym razem 4 ko³a w samochodzie czy juz potrzebny wiekszy baniak typu 24l ??

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-6l-7element-i4934734069.html

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprezarka-5l-8bar-fv-i4965368539.html http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-24l-2km-1500w-10bar-i4950162987.html

Tylko ze za duza, ale duzo lepsza bedzie od tych pozosta³ych ?? pompowanie kol, materacow, basenu, czyszczenie, przedmuchiwanie itd ??

Data: 2015-01-13 11:48:34
Autor: BQB
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-13 o 11:08, Xen pisze:
A wiec wybor pad³ na 3

Czy 5-6 litrami napompuje sie za jednym razem 4 ko³a w samochodzie czy
juz potrzebny wiekszy baniak typu 24l ??

A jakby¶ wlewa³ wody do opony, to ile wejdzie? Mo¿na obliczyæ objêto¶æ mniej wiêcej z wzoru na walec. a 1 litr to jest 10cm x 10cm x 10cm. Czy 5-6 takich kostek wystarczy, aby ko³a by³y pe³ne?

Data: 2015-01-13 13:02:02
Autor: Xen
Jaka sprezarke kupic???
Wiec do takich prac jak napisa³em która bys wybral?
Jeszcze ciekawi mnie czy bedzie czyscil powierzchnie np przed malowaniem (usunie rdze itp)

Data: 2015-01-14 12:28:31
Autor: BQB
Jaka sprezarke kupic???
W dniu 2015-01-13 o 13:02, Xen pisze:
Wiec do takich prac jak napisa³em która bys wybral?
Jeszcze ciekawi mnie czy bedzie czyscil powierzchnie np przed malowaniem
(usunie rdze itp)

Wszystko zale¿y od tego, jak czêsto i jak d³ugo bêdziesz u¿ywa³, np. pojemno¶æ 50l jest wystarczaj±ca do pomalowania maski samochodu. Czy bêdziesz tak du¿e powierzchnie malowa³? Do pompowania kó³ wystarczy najmniejszy - napompuje. Jak czêsto te ko³a pompujesz? Czy naprawdê musisz napompowaæ ko³a "na jednym dmuchu" bez za³±czania kompresora? Btw. do samochodu lepsza bêdzie pompka elektryczna do pompowania kó³.

Data: 2015-01-19 16:20:58
Autor: Poldek
Jaka sprezarke kupic???
Xen wrote:

Jaka sprezarke kupic do pompowania opon, przy okazji do materaca itp  ??
Cena + - 100 zł

Jakiś czas temu kupiłem w Lidlu pompkę typu samochodowego, taka klasyczna pionowa do postawienia na ziemi, przydepnięcia nogami i pompowania rękami góra-dół. Cena to było chyba 39 zł. Pojawiają się co jakiś czas. Pompuję nią rowery z wszystkimi końcówkami, samochód, materac, piłki, balony itp. Ma różne końcówki.

Jaka sprezarke kupic???