Jaka średnica obręczy?

Data: 2011-06-06 19:52:33
Autor: Ignacy
Jaka średnica obręczy?
  A budujesz nowe koło z nowymi szprychami i piastą czy nowa obręcz
  ma (powinna)zastapić starą.
    Ignac

Data: 2011-06-06 22:25:19
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Jaka średnica obręczy?
 A budujesz nowe koło z nowymi szprychami i piastą czy nowa obręcz
 ma (powinna)zastapić starą.

 Ignac

--
mam piaste i obrecz, nie mam szprych i nie wiem jakie dobrac bo brakuje mi wymiaru srednicy obreczy. Nie wiem jak to zmierzyc.

Data: 2011-06-06 13:46:38
Autor: Michał Rz.
Jaka średnica obręczy?
On 6 Cze, 22:25, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
> [...]

mam piaste i obrecz, nie mam szprych i nie wiem jakie dobrac bo brakuje mi
wymiaru srednicy obreczy. Nie wiem jak to zmierzyc.
Od rozmiaru koła (622) odejmuję wysokość obręczy i jak dotąd
wychodziło dobrze:)

Data: 2011-06-06 20:54:02
Autor: Ignacy
Jaka średnica obręczy?
Kuba \inimicus\ Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
> [...]
>
> -- mam piaste i obrecz, nie mam szprych i nie wiem jakie dobrac bo brakuje mi wymiaru srednicy obreczy. Nie wiem jak to zmierzyc.

  ...to coś co szukasz to ERD i dla takiej no name obręczy ciężko.
  Użył bym może metody porównawczej przekroju Twojej obręczy w stosunku
  do znanych marek i zastosawałbym ich ERD...ale kalkulatory długosci
  nie są zbyt prezyzyjne.

  Ignac
      --

Jaka średnica obręczy?