Jaka stacja kontroli w Warszawie?

Data: 2015-04-16 01:48:47
Autor: Zetka
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.

Na jaką stację warto pojechać?

Pozdrawiam
Zetka

Data: 2015-04-16 06:17:00
Autor: Shrek
On 2015-04-16 01:48, Zetka wrote:
Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.

Na jaką stację warto pojechać?

Ja polecam Conrada przy Statoilu. Trzepią konkretnie, więc jak coś nie tak, to się dowiesz. Jak drobiazg to puszczą, tylko powiedzą co masz naprawić. Jak się im w zawieszeniu sworzeń górny się nie podobał to kazali wrócić jak zrobię.

Shrek.

Data: 2015-04-16 09:46:37
Autor: Alf/red/
W dniu 16.04.2015 o 01:48, Zetka pisze:
Na jaką stację warto pojechać?

Co znaczy "warto"? Cennik jest odgórny, więc nie ma taniej-drożej. Wszędzie sprawdzają to samo (podwozie, zawieszenie, światła). Analiza spalin czy pomiar hałasu jest na specjalne namolne życzenie.
Więc warto do tej, co masz najbliżej.

--
Alf/red/

Data: 2015-04-16 10:13:32
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Dnia 2015-04-16, o godz. 09:46:37
Alf/red/ <alf_1504@ump.waw.pl> napisa³(a):

Co znaczy "warto"? Cennik jest odgórny, wiêc nie ma taniej-dro¿ej. Wszêdzie sprawdzaj± to samo (podwozie, zawieszenie, ¶wiat³a). Analiza spalin czy pomiar ha³asu jest na specjalne namolne ¿yczenie.

Analizê spalin w benzyniakach robi± zawsze od wielu lat.

Zdrówko

Data: 2015-04-16 11:17:23
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Dnia 2015-04-16, o godz. 10:58:37
Micha³ Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisa³(a):

> [...]
> Dnia 2015-04-16, o godz. 09:46:37
> Alf/red/<alf_1504@ump.waw.pl>  napisa³(a):

> Analizê spalin w benzyniakach robi± zawsze od wielu lat.

Hmmmm... Od wielu lat je¿d¿ê zasadniczo na jedn± stacjê w Warszawie i
zawsze robili analizê jako pierwszy pomiar. Co wiêcej wychodzi na to ¿e
w obecnie obowi±zuj±cym rozporz±dzeniu w sprawie zakresu i sposobu
przeprowadzania badañ technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów
stosowanych przy tych badaniach z 26 czerwca 2012 jest co¶ takiego jak
"Pomiar emisji zanieczyszczeñ gazowych spalin pojazdów z silnikiem o
zap³onie iskrowym, zarejestrowanych po raz pierwszy od dnia 1 lipca
1995 r.". Dla Diesli mierz± zadymienie spalin.

Wiec na pewno nie robi±?

Zdrówko

Data: 2015-04-16 15:42:00
Autor: Micha³ Jankowski
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
W dniu 16.04.2015 11:17, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Wiec na pewno nie robi±?

Na pewno mi nie robili za ostatnimi trzema przegl±dami.

Na pewno kiedy¶ kiedy¶ jak jeszcze chyba mia³em CC to (na innej stacji) zrobili.

   MJ

Data: 2015-04-16 16:27:50
Autor: J.F.
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
U¿ytkownik "Micha³ Jankowski"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Hm, ja pamietam ze kiedys ambitnie badali, a potem im przeszlo.
Moze sie bali tej smugi olejowego dymu (wszystko zgodnie z norma, dla tego rocznika norma nieokreslona :-).
A potem jezdzilem dieslami - i tu chyba spalin nie sprawdza sie, tzn przepis przewiduje kontrole zadymienia ...

J.

Data: 2015-04-18 21:05:26
Autor: Micha³ Baszyñski
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
W dniu 2015-04-16 o 11:17, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Wiec na pewno nie robi±?

na przegl±dach obecnego samochodu, czyli od 2008 roku zadymienie sprawdzili mi a¿ raz. Stacje w du¿ych miastach.

Micha³

Data: 2015-04-19 11:33:32
Autor: Rafa³ Grzelak
Micha³ Jankowski wrote:

W dniu 16.04.2015 10:13, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> Dnia 2015-04-16, o godz. 09:46:37
>Alf/red/<alf_1504@ump.waw.pl>  napisa³(a):

Negative.

  MJ

Prawda. Mi w zeszlym roku pierwszy raz robili.

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2015-04-16 13:28:00
Autor: szerszen
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
On Thu, 16 Apr 2015 10:13:32 +0200
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote:

Alf/red/ <alf_1504@ump.waw.pl> napisa³(a):
> Analiza spalin czy pomiar ha³asu jest na specjalne namolne ¿yczenie.

Analizê spalin w benzyniakach robi± zawsze od wielu lat.

Obaj nie macie racji.

szerszen

Data: 2015-04-19 15:43:26
Autor: Jacek Skowroński
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
PT "Maciek \"Babcia\" Dobosz" scripsit:
Dnia 2015-04-16, o godz. 09:46:37
Alf/red/ <alf_1504@ump.waw.pl> napisał(a):

Co znaczy "warto"? Cennik jest odgórny, więc nie ma taniej-drożej. Wszędzie sprawdzają to samo (podwozie, zawieszenie, światła). Analiza spalin czy pomiar hałasu jest na specjalne namolne życzenie.

AnalizÄ™ spalin w benzyniakach robiÄ… zawsze od wielu lat.

Możliwe, że są stacje, które tak robią, ale jakoś jeszcze na takie nie
trafiłem.
--
Jacek Skowroński

Data: 2015-04-16 10:26:34
Autor: Chris
W dniu 2015-04-16 o 01:48, Zetka pisze:
Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.

Na jaką stację warto pojechać?

Do ASO

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-04-16 13:17:01
Autor: T.
[...]

Czy dobra, to taka, która wszystko dokładnie sprawdzi, czy taka, która wbije pieczątkę bez oglądania samochodu? Bo znam obydwa rodzaje...
T.

Data: 2015-04-16 17:35:32
Autor: Zetka

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:552f9a36$0$8366$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobra to taka, w której starannie wykryją wszystkie usterki, które mają
wpływ na bezpieczeństwo jazdy (mam nadzieję, że u mnie takich nie ma),
natomiast co do innych rzeczy tylko powiedzą co należałoby zrobić
i nie czepiajÄ… siÄ™.

Czytałam w Internecie, że są i takie stacje, które wmawiając klientowi,
że coś stwierdzili, nachalnie sugerują żeby to od razu u mnich naprawić.
Oczywiście za niezłą kasę. Od takich chcę się trzymać z daleka.

JakÄ… macie opiniÄ™ na temat stacji Motos na KÅ‚obuckiej 10A?
Słyszałam o niej skrajnie różne opinie.
Czy ktoś ma własne doświadczenia związane z tą stacją, zwłaszcza
z ostatniego okresu?

Pozdrawiam
Zetka

Data: 2015-04-17 10:46:32
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Dnia 2015-04-16, o godz. 17:35:32
"Zetka" <to@atrapa.pl> napisa³(a):

Czyta³am w Internecie, ¿e s± i takie stacje, które wmawiaj±c
klientowi, ¿e co¶ stwierdzili, nachalnie sugeruj± ¿eby to od razu u
mnich naprawiæ. Oczywi¶cie za niez³± kasê. Od takich chcê siê trzymaæ
z daleka.

Ró¿nie to bywa. 10-12 lat temu zdarzy³o mi siê pojechaæ Lanosem na
pro¶bê mojego Ojca do stacji diagnostycznej ko³o Legionowa. Badanie,
piecz±tka w dowodzie. A przy oddawaniu dowodu diagnosta rzuci³ tekstem
w stylu: "A ten ABS to niech Pan naprawi bo pewnie nie dzia³a
sterownik". Bez sugerowania ¿e to u niego mam naprawiæ. ;-)

Jak± macie opiniê na temat stacji Motos na K³obuckiej 10A?
S³ysza³am o niej skrajnie ró¿ne opinie.
Czy kto¶ ma w³asne do¶wiadczenia zwi±zane z t± stacj±, zw³aszcza
z ostatniego okresu?

W wielu stacjach wiele zale¿y od konkretnego diagnosty. Jedni s± OK a
inni potrafi± siê czepiæ dupereli - np. "poc±cej" siê miski olejowej. I
jak stacja ich zatrudnia kilku to opinie mog± byæ skrajnie ró¿ne.

Zdrówko

Data: 2015-04-16 21:05:49
Autor: Adam
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
W dniu 2015-04-16 o 13:17, T. pisze:
(...)

Czy dobra, to taka, która wszystko dok³adnie sprawdzi, czy taka, która
wbije piecz±tkê bez ogl±dania samochodu? Bo znam obydwa rodzaje...

To ja siê podepnê z pytaniem.
Chcia³bym sprawdziæ stan podwozia, czyli amortyzatorów, zawieszenia, dr±¿ków skrêtnych, silentblocków itd - jest jaka¶ stacja z dobrym fachowcem?
Przegl±d mam aktualny do listopada - nie o to chodzi.
Auto to Pajero II.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-04-16 21:15:33
Autor: Endriu
Jaka stacja kontroli w Warszawie?

Czy dobra, to taka, która wszystko dokładnie sprawdzi, czy taka, która
wbije pieczÄ…tkÄ™ bez oglÄ…dania samochodu? Bo znam obydwa rodzaje...

Ja bym wybrał tą bez oglądania ....

Endriu

Data: 2015-04-16 15:19:45
Autor: Uncle Pete
On 2015-04-16 01:48, Zetka wrote:
Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.

Na jaką stację warto pojechać?

Od lat jeżdżę na Rudzką 26A, przy salonie Kii (przedłużenie Mickiewicza, to chyba jeszcze Żoliborz) - sprawdzają dokładnie, ale nie czepiają się, robią drobne rzeczy w rodzaju ustawień świateł (czasami nawet za darmo).

Data: 2015-04-16 15:26:33
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Dnia 2015-04-16, o godz. 15:19:45
Uncle Pete <433koz@gmail.com> napisa³(a):

On 2015-04-16 01:48, Zetka wrote:
> Jak± stacjê kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
> Muszê jechaæ na przegl±d z autem 5-letnim o stosunkowo
> ma³ym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.
>
> Na jak± stacjê warto pojechaæ?

Od lat je¿d¿ê na Rudzk± 26A, przy salonie Kii (przed³u¿enie
Mickiewicza, to chyba jeszcze ¯oliborz) - sprawdzaj± dok³adnie, ale
nie czepiaj± siê, robi± drobne rzeczy w rodzaju ustawieñ ¶wiate³
(czasami nawet za darmo).

U*stawianie ¶wiate³ przy okazji przegl±du to robili za darmo w ka¿dej
stacji w której by³em. Raz tylko diagnosta poleg³ tylko przy busiku KIA
Preggio bo nei potrafi³ znale¼æ mechanizmu regulacji. ;-)

A solidnie bez czepiania siê robi± np. przy Nowoursynowskiej na terenie
SSGW. W sumie to jak pomy¶lê to nigdy nie mia³em problemów o ile
samochód by³ OK. Raz tylko mia³em problem w jednym aucie z hamulcami
ale to dlatego ¿e przyjecha³em samochodem który sta³ ze 3-4 miesi±ce w
gara¿u i mu przyrdzewia³y tarcze. Diagnosta zaleci³ by wyjechaæ z
badania i kilkana¶cie razy rozpêdziæ siê i ostro zahamowaæ. Pomog³o -
ju¿ by³o w normie. ;-)

Zdrówko

Data: 2015-04-16 15:37:11
Autor: Uncle Pete
[...]

Przecie¿ to naprzeciwko miejsca gdzie mieszkam (ZWM), w przysz³ym roku wypróbujê :)

Data: 2015-04-20 10:24:29
Autor: Tadeusz
W dniu 2015-04-16 o 15:37, Uncle Pete pisze:
[...]

Sensowny diagnosta jest u Bo³towicza (salon i serwis Mazda, Fiat, Alfa oraz SKP) przy skrzy¿owaniu Roso³a i P³askowickiej
Trochê gadatliwy ;-) ale ma wiedzê i do¶wiadczenie oraz normalne podej¶cie

Tadeusz

Jaka stacja kontroli w Warszawie?