Jaka stacja kontroli w Warszawie?

Data: 2015-04-16 09:46:37
Autor: Alf/red/
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
W dniu 16.04.2015 o 01:48, Zetka pisze:
Na jaką stację warto pojechać?

Co znaczy "warto"? Cennik jest odgórny, więc nie ma taniej-drożej. Wszędzie sprawdzają to samo (podwozie, zawieszenie, światła). Analiza spalin czy pomiar hałasu jest na specjalne namolne życzenie.
Więc warto do tej, co masz najbliżej.

--
Alf/red/

Data: 2015-04-16 10:13:32
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Dnia 2015-04-16, o godz. 09:46:37
Alf/red/ <alf_1504@ump.waw.pl> napisał(a):

Co znaczy "warto"? Cennik jest odgórny, więc nie ma taniej-drożej. Wszędzie sprawdzaj± to samo (podwozie, zawieszenie, ¶wiatła). Analiza spalin czy pomiar hałasu jest na specjalne namolne życzenie.

Analizę spalin w benzyniakach robi± zawsze od wielu lat.

Zdrówko

Data: 2015-04-16 11:17:23
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Dnia 2015-04-16, o godz. 10:58:37
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):

W dniu 16.04.2015 10:13, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> Analizę spalin w benzyniakach robi± zawsze od wielu lat.

Negative.

Hmmmm... Od wielu lat jeżdżę zasadniczo na jedn± stację w Warszawie i
zawsze robili analizę jako pierwszy pomiar. Co więcej wychodzi na to że
w obecnie obowi±zuj±cym rozporz±dzeniu w sprawie zakresu i sposobu
przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów
stosowanych przy tych badaniach z 26 czerwca 2012 jest co¶ takiego jak
"Pomiar emisji zanieczyszczeń gazowych spalin pojazdów z silnikiem o
zapłonie iskrowym, zarejestrowanych po raz pierwszy od dnia 1 lipca
1995 r.". Dla Diesli mierz± zadymienie spalin.

Wiec na pewno nie robi±?

Zdrówko

Data: 2015-04-16 15:42:00
Autor: Michał Jankowski
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
W dniu 16.04.2015 11:17, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Wiec na pewno nie robi±?

Na pewno mi nie robili za ostatnimi trzema przegl±dami.

Na pewno kiedy¶ kiedy¶ jak jeszcze chyba miałem CC to (na innej stacji) zrobili.

   MJ

Data: 2015-04-16 16:27:50
Autor: J.F.
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Hm, ja pamietam ze kiedys ambitnie badali, a potem im przeszlo.
Moze sie bali tej smugi olejowego dymu (wszystko zgodnie z norma, dla tego rocznika norma nieokreslona :-).
A potem jezdzilem dieslami - i tu chyba spalin nie sprawdza sie, tzn przepis przewiduje kontrole zadymienia ...

J.

Data: 2015-04-18 21:05:26
Autor: Michał Baszyński
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
W dniu 2015-04-16 o 11:17, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Wiec na pewno nie robi±?

na przegl±dach obecnego samochodu, czyli od 2008 roku zadymienie sprawdzili mi aż raz. Stacje w dużych miastach.

Michał

Data: 2015-04-19 11:33:32
Autor: Rafał Grzelak
Michał Jankowski wrote:

W dniu 16.04.2015 10:13, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Negative.

  MJ

Prawda. Mi w zeszlym roku pierwszy raz robili.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2015-04-16 13:28:00
Autor: szerszen
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
On Thu, 16 Apr 2015 10:13:32 +0200
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote:

Alf/red/ <alf_1504@ump.waw.pl> napisał(a):
> Analiza spalin czy pomiar hałasu jest na specjalne namolne życzenie.

Analizę spalin w benzyniakach robi± zawsze od wielu lat.

Obaj nie macie racji.

szerszen

Data: 2015-04-19 15:43:26
Autor: Jacek Skowroński
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
PT "Maciek \"Babcia\" Dobosz" scripsit:
[...]

AnalizÄ™ spalin w benzyniakach robiÄ… zawsze od wielu lat.

MoĹĽliwe, ĹĽe sÄ… stacje, ktĂłre tak robiÄ…, ale jakoĹ› jeszcze na takie nie
trafiłem.
--
Jacek Skowroński

Jaka stacja kontroli w Warszawie?