Jaka stacja kontroli w Warszawie?

Data: 2015-04-16 15:19:45
Autor: Uncle Pete
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
On 2015-04-16 01:48, Zetka wrote:
Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.

Na jaką stację warto pojechać?

Od lat jeżdżę na Rudzką 26A, przy salonie Kii (przedłużenie Mickiewicza, to chyba jeszcze Żoliborz) - sprawdzają dokładnie, ale nie czepiają się, robią drobne rzeczy w rodzaju ustawień świateł (czasami nawet za darmo).

Data: 2015-04-16 15:26:33
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jaka stacja kontroli w Warszawie?
Dnia 2015-04-16, o godz. 15:19:45
Uncle Pete <433koz@gmail.com> napisał(a):

On 2015-04-16 01:48, Zetka wrote:
> [...]

Mickiewicza, to chyba jeszcze Żoliborz) - sprawdzają dokładnie, ale
nie czepiają się, robią drobne rzeczy w rodzaju ustawień świateł

U*stawianie świateł przy okazji przeglądu to robili za darmo w każdej
stacji w której byłem. Raz tylko diagnosta poległ tylko przy busiku KIA
Preggio bo nei potrafił znaleźć mechanizmu regulacji. ;-)

A solidnie bez czepiania się robią np. przy Nowoursynowskiej na terenie
SSGW. W sumie to jak pomyślę to nigdy nie miałem problemów o ile
samochód był OK. Raz tylko miałem problem w jednym aucie z hamulcami
ale to dlatego że przyjechałem samochodem który stał ze 3-4 miesiące w
garażu i mu przyrdzewiały tarcze. Diagnosta zalecił by wyjechać z
badania i kilkanaście razy rozpędzić się i ostro zahamować. Pomogło -
już było w normie. ;-)

Zdrówko

Data: 2015-04-16 15:37:11
Autor: Uncle Pete
[...]

Przecież to naprzeciwko miejsca gdzie mieszkam (ZWM), w przyszłym roku wypróbuję :)

Data: 2015-04-20 10:24:29
Autor: Tadeusz
W dniu 2015-04-16 o 15:37, Uncle Pete pisze:
[...]

Sensowny diagnosta jest u Bołtowicza (salon i serwis Mazda, Fiat, Alfa oraz SKP) przy skrzyżowaniu Rosoła i Płaskowickiej
Trochę gadatliwy ;-) ale ma wiedzę i doświadczenie oraz normalne podejście

Tadeusz

Jaka stacja kontroli w Warszawie?