Jaka stawka ryczałtu dla psychoterapeuty?

Data: 2010-01-05 12:30:43
Autor: John Smith
Jaka stawka ryczałtu dla psychoterapeuty?
Witam,
zakładam jednoosobową DG i ze względu na niskie koszty uzyskania przychodu zdecydowałem się na opodatkowanie według ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. W związku z tym mam pytanie co do stawki wg której obliczany będzie ów ryczałt. Wydaje mi się, że będzie to 8,5 % - jako ogólnie działalność usługowa. Prosiłbym o opinie.
Dzięki za pomoc

Jaka stawka ryczałtu dla psychoterapeuty?