Jaka szeptucha?

Data: 2018-02-16 03:10:50
Autor: stevep
Jaka szeptucha?
# Komisja reprywatyzacyjna przesłuchała właścicielkę jednej z warszawskich kamienic. Kobieta mówiła m.in. o tym, że właściciele jednej z ras psów nie szanują prawa, a lokatorka jej kamienicy jest "szeptuchą".
Lokatorzy mówią o napaściach, pobiciach, wymienianiu zamków i utrudnianiu wejścia do budynku. Właścicielka zreprywatyzowanej kamienicy przy Lutosławskiego 9 na warszawskim Żoliborzu wszystkiemu zaprzecza. - Jestem normalną osobą. Nie jestem taką osobą jak mnie przedstawiają - mówiła przed komisją weryfikacyjną. Dodała, że "jest osobą wrażliwą, bardzo lubi koty i nie robi nikomu żadnej krzywdy".

Właścicielka budynku uważa natomiast, że sama jest nękana i od początku traktowano ją jak wroga.  Nie czułam się za dobrze, ale czekałam aż każdy dostanie mieszkanie od gminy i nikogo nie wyrzucałam, a tym bardziej biłam. Nie biegałam z kijem żadnym. Ale człowiek ma chwilami tak dosyć, że się poddaje i się zachowuje nie tak jak powinien - mówiła. #
Ze strony:
http://tiny.pl/gnfk8
Ale przecież w PiS-ie same "szeptuchy".
--
stevep

Data: 2018-02-16 07:05:38
Autor: Ojczyzna Dojna - \(c\) A.Duda - prezydent \(PiS\)
Jaka szeptucha?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p65ejm$sl1$1news.vectranet.pl...
# Komisja reprywatyzacyjna przesłuchała właścicielkę jednej z warszawskich kamienic. Kobieta mówiła m.in. o tym, że właściciele jednej z ras psów nie szanują prawa, a lokatorka jej kamienicy jest "szeptuchą".

Sprawa jest prosta. Kiedy kamiennice były pod zarządem miasta lokatorzy zyli jak za czasów komuny. Im należało się wszystko! Żyli na koszt społeczeństwa. Teraz kiedy jest prywatny własciel burzą się bo chcą "by było jak dawniej".

CL

Jaka szeptucha?