Jaka szerokość taśmy do obręczy Mavic X517?

Data: 2014-03-18 10:55:04
Autor: marek
Jaka szerokość taśmy do obręczy Mavic X517?
Mam taśmę szerokości 18mm, ale jak włożę do obręczy to tak jakby prawie na wcisk leży. Może powinna być trochę węższa, np. 16mm? Tutaj jest profil tej obręczy X517:

http://perso.wanadoo.es/enapa/mavic.htm

Opinie praktyków mile widziane, nie wiem czy pozostać przy 18mm czy zmienić.

I drugie pytanie: jakie macie sprawdzone sposoby aby taką taśmę naciągnąć na obręcz? Bo dość ciężko wchodzi i boję się, że jak za mocno kierunkowo naciągnę to po prostu pęknie.

Marek

Jaka szerokość taśmy do obręczy Mavic X517?