Jaka szkoda, że tego nie zrobili?

Data: 2011-07-10 08:12:53
Autor: Leprechaun
Jaka szkoda, że tego nie zrobili?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ivb0hk$on0$1news.vectranet.pl...
# - Jak jeden ksiądz pojechał do Brukseli nie w swojej sprawie, to go chcieli zatłuc od razu, jak powiedział trochę prawdy - powiedział na Jasnej Górze do uczestników 19. Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja o. Tadeusz Rydzyk. Nawiązał tym do protestów po swojej niedawnej wypowiedzi w Brukseli.

Ten klecha to albo wyjątkowy idiota albo manipulant. Znalazł sobie durni, którzy spijają każde słowo złotoustego ojczulka. Ciekaw jestem czy ojczulek jest faktycznie ojczulkiem. Spłodził jakiegoś dzieciaka?.

BomBel

Data: 2011-07-10 11:30:13
Autor: [heÂŽsk]
Jaka szkoda, że tego nie zrobili?
On Sun, 10 Jul 2011 08:12:53 +0200, "Leprechaun"
<polityczne.brudy@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Ten klecha to albo wyjątkowy idiota albo manipulant. Znalazł sobie durni, którzy spijają każde słowo złotoustego ojczulka. Ciekaw jestem czy ojczulek jest faktycznie ojczulkiem. Spłodził jakiegoś dzieciaka?.

 nie wiesz, ze u rydzyka bieda az kapie i nie stac go na  posiadanie licznego potomstwa ? --

Jaka szkoda, że tego nie zrobili?