Jaka szyba?

Data: 2011-03-29 20:46:33
Autor: Maria
Jaka szyba?
Zbite drzwiczki szklane do szafki dziecka, wymiar ok. 500x 1200x4 mm, kolor ciemny grafit. Chcę dorobić, ale szklarze proponują mi grafit, który wcale nie jest ciemny, ale b. jasny! Jakie to powinno być szkło, żeby b. słabo było widać zawartość szafki, czyli taki b. ciemny grafit. Są jakieś nazwy takich szyb?

Data: 2011-03-29 21:58:31
Autor: Maseł
Jaka szyba?
W dniu 2011-03-29 20:46, Maria pisze:
[...]

Zwykla szyba plus folia samochodowa?

Pozdro

Maseł

Data: 2011-03-31 13:20:35
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka szyba?
Tak czy inaczej daj szybę do zahartowania (i przy okazji mogą przyciemnić).
Zauważyłeś, że w takiej tandetnej Ikei nie ma w ogóle niehartowanego szkła?

-- -- -

Data: 2011-03-30 05:31:56
Autor: Hanka
Jaka szyba?
On 29 Mar, 20:46, "Maria" <Ma...@Maria.pl> wrote:
czyli taki b. ciemny grafit. Sa jakies nazwy
takich szyb?

Moze chodzi o antisol.
Taki jak tu:

http://motoallegro.pl/polka-szklana-6-mm-antisol-braz-czarny-grafit-i1429520861.html

Data: 2011-03-30 19:13:27
Autor: Maria
Jaka szyba?
Moze chodzi o antisol.
Taki jak tu:

http://motoallegro.pl/polka-szklana-6-mm-antisol-braz-czarny-grafit-i1429520861.html

Dzieki, o wlasnie o taki czarny antisol mi chodzilo! Wielkie dzieki za namiar nazwy! :)

Data: 2011-03-30 13:42:26
Autor: Hanka
Jaka szyba?
On 30 Mar, 19:13, "Maria" <Ma...@Maria.pl> wrote:
Dzieki, o wlasnie o taki czarny antisol mi chodzilo! Wielkie dzieki za
namiar nazwy! :)

:)

Jaka szyba?