Jaka szybkosc po przekroczeniu miesiecznego limitu ilosci danych?

Data: 2011-11-06 14:40:35
Autor: Q
Jaka szybkosc po przekroczeniu miesiecznego limitu ilosci danych?
Do jakiej predkosci spada download / upload
po przekroczeniu limitow na ilosc danych
w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?

Data: 2011-11-06 18:04:32
Autor: SP-SP19 Bravo
Jaka szybkosc po przekroczeniu miesiecznego limitu ilosci danych?
w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?

22kbps

SP

Data: 2011-11-06 20:39:36
Autor: Fantom
Jaka szybkosc po przekroczeniu miesiecznego limitu ilosci danych?
>w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?

22kbps

Obilo mi sie w jakims regulaminie ze do 4kbps

Fantom

Data: 2011-11-06 23:50:07
Autor: Piotr M
Dnia 06-11-2011 o 20:39:36 Fantom <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl>  napisał(a):

>w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?
 22kbps

Obilo mi sie w jakims regulaminie ze do 4kbps

Bez jaj, niby po co komu 4kbps..

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

Data: 2011-11-07 09:19:54
Autor: J.F.
Dnia Sun, 06 Nov 2011 23:50:07 +0100, Piotr M napisał(a):
> [...]
>w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?
 22kbps

Obilo mi sie w jakims regulaminie ze do 4kbps

Jesli mu za malo ... to powinien sobie wiekszy transfer kupic :-)

Tylko ze mnie sie raz udalo w Erze transfer przekroczyc, i potem bylo tak
ze pol godziny net byl ze spora predkoscia, a pol godziny go wcale nie bylo
- nie wiem - taki system czy przypadek.

J.

Data: 2011-11-06 21:00:25
Autor: jadryś
W dniu 2011-11-06 14:40, Q pisze:
Do jakiej predkosci spada download / upload
po przekroczeniu limitow na ilosc danych
w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?

Jest to zależne od wysokości płaconego abonamentu. Np. ja w Orange przy abonamencie 59 zł mam obcinane do 16Kb/s.

Data: 2011-11-07 13:28:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jaka szybkosc po przekroczeniu miesiecznego limitu ilosci danych?
Dnia 2011-11-06, o godz. 14:40:35
"Q" <no@spam.pl> napisał(a):

Do jakiej predkosci spada download / upload
po przekroczeniu limitow na ilosc danych
w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?

Pytałem w piątek w  Play i u nich jest to 32kb/s ZTCP to w Erze/TMobile
było tak samo ale nie sprawdzałem od dawna.

Zdrówko

Data: 2011-11-07 13:42:25
Autor: adresss
On Sun, 6 Nov 2011 14:40:35 +0100, "Q" <no@spam.pl> wrote:

Do jakiej predkosci spada download / upload
po przekroczeniu limitow na ilosc danych
w Play Online, iPlusie, Orange i Erze?

a jak ten transfer jest liczony? download+upload ?

czy na biezaco na stronie operatora mozna monitorowac zuzycie?

--
ThinkXtra

Jaka szybkosc po przekroczeniu miesiecznego limitu ilosci danych?