Jaka tania drukarka mono laser?

Data: 2012-03-18 08:19:25
Autor: Ada
Jaka tania drukarka mono laser?
Witam, podczas czyszczenia uszk. siê E120, wiêc czas na wymianê. Parê lat temu E120 kupili¶my za 180 z³, a teraz niessty nie widzê takich tanich drukarek. Podpowiedzcie proszê w co wej¶æ, ¿eby eksploatacja by³a niedroga a po 5 latach znowu trzeba drukarkê wymieniæ... Pozdrawiam

Data: 2012-03-18 07:49:31
Autor: Maurycy
Jaka tania drukarka mono laser?
On Sun, 18 Mar 2012 08:19:25 +0100, Ada wrote:

Witam, podczas czyszczenia uszk. się E120, więc czas na wymianę. Parę
lat temu E120 kupiliśmy za 180 zł, a teraz niessty nie widzę takich
tanich drukarek. Podpowiedzcie proszę w co wejść, żeby eksploatacja była
niedroga a po 5 latach znowu trzeba drukarkę wymienić... Pozdrawiam

Ja kupiÅ‚em używanÄ… HP LaserJet 1300 (coÅ› ok. 100 zÅ‚ z resztkÄ… oryginalnego toneru HP) - jak dla mnie wystarczajÄ…ca szybkość i bezproblemowa współpraca ze wszystkimi programami. Do tego printserver (jetdirect) na allegro i drukarka staÅ‚a siÄ™ dostÄ™pna w domowej sieci LAN.  Używam jej w domu, nie potrzebujÄ™ dupleksera. Toner firmy Pryzmat kosztowaÅ‚ wiÄ™cej niż sama drukarka, ale za to jakość wydruków jest super. Nie ma problemu z zamiennikami. WadÄ… jest w pewnym sensie otwarta konstrukcja, wiÄ™c jest podatna na kurz - zasobnik na papier jest półotwarty, tacka wystaje itp. Bardziej podobajÄ… mi siÄ™ zwarte konstrukcje np. HP LaserJet 2200 - tam też można wÅ‚ożyć printserver (albo kupić wypasionÄ… wersjÄ™ 2200DN - z duplekserem i printserverem), ale wtedy trzeba kupować droższe tonery z chipem. Gdyby nie fatalna jakość elektroniki (padajÄ…ce pÅ‚yty główne - popularnie zwane formatterami) to wybraÅ‚bym HP2727 albo HP1522 - nie dość, że szybsza, to jeszcze ze skanerem dziaÅ‚ajÄ…cym w sieci. Ale też cena jest wyższa....

Data: 2012-03-18 10:41:05
Autor: Ada
Użytkownik "Maurycy" <maurycy@over-diving.com> napisał w wiadomości
[...]
Ja kupiłem używaną HP LaserJet 1300 (coś ok. 100 zł z resztką
oryginalnego toneru HP) - jak dla mnie wystarczająca szybkość i
bezproblemowa współpraca ze wszystkimi programami. Do tego printserver
(jetdirect) na allegro i drukarka stała się dostępna w domowej sieci
LAN.  Używam jej w domu, nie potrzebujÄ™ dupleksera. Toner firmy Pryzmat
kosztował więcej niż sama drukarka, ale za to jakość wydruków jest super.
Nie ma problemu z zamiennikami. WadÄ… jest w pewnym sensie otwarta
konstrukcja, więc jest podatna na kurz - zasobnik na papier jest
półotwarty, tacka wystaje itp. Bardziej podobają mi się zwarte
konstrukcje np. HP LaserJet 2200 - tam też można włożyć printserver (albo
kupić wypasioną wersję 2200DN - z duplekserem i printserverem), ale wtedy
trzeba kupować droższe tonery z chipem.
Gdyby nie fatalna jakość elektroniki (padające płyty główne - popularnie
zwane formatterami) to wybrałbym HP2727 albo HP1522 - nie dość, że
szybsza, to jeszcze ze skanerem działającym w sieci. Ale też cena jest
wyższa....

Dzięki, hmmm, a co sądzicie Samsungu ML-1660 za 190 zł :)
Potrzebujemy coÅ› pewnego na 5 lat i potem znowu zmiana ...

Data: 2012-03-18 17:08:58
Autor: Mateusz
Użytkownik Ada napisał:

Dzięki, hmmm, a co sądzicie Samsungu ML-1660 za 190 zł :)
Potrzebujemy coÅ› pewnego na 5 lat i potem znowu zmiana ...

Wszyscy co kupili samsunga mowia "eksploatacja droga, i do tego psuja sie".

Data: 2012-03-18 20:03:33
Autor: RD
W dniu 2012-03-18 17:08, Mateusz pisze:
Użytkownik Ada napisał:

Dzięki, hmmm, a co sądzicie Samsungu ML-1660 za 190 zł :)
Potrzebujemy coÅ› pewnego na 5 lat i potem znowu zmiana ...

Wszyscy co kupili samsunga mowia "eksploatacja droga, i do tego psuja sie".

A źródło tych rewelacji?

Eksploatuję Samsunga ML-2010P kupionego w MM od ok. 5 lat. Zrobił ok 200tys. wydruków, ma się dobrze, nawet się nie spocił. Napełniam tonery po ok. 60-70zł/szt. (nie mamy czasu się tym zajmować, więc zlecamy, a można samemu - wyjdzie taniej) na ok. 3-4 tys. wydruków.

Niedawno kupiłem drugiego takiego samego (niestety używka ponad 30tys. jeśli wierząc licznikowi..), bo kupione w między czasie OKI i HP nie dawały rady; szczególnie OKI, w której po ok. 6 czy 7tys. trzeba wymieniać chip (ok. 30zł), a proszek do tonerów jest średnio dostępny.

Dorzuciłem do stajni ostatnio HP P2015dn - z duplexem i siecią, głównie z uwagi na sieć. Ma duże tonery (53X) na 7tys. wydruków, regenerowane można kupić od 30zł na allegro.

Samsungi dalej robią standardowe wydruki hurtowo dokumentów różnego typu, a HP używamy do wydruków kiedy trzeba, przy użyciu routera bezprzewodowo - wygodniej korzystać z laptopów w biurze.

Z tej HP P2015dn jestem bardzo zadowolony, ale na razie zbyt krótko użytkuję, żeby cokolwiek więcej napisać (na razie zrobiliśmy około 4 tys. wydruków).

Data: 2012-03-19 02:30:23
Autor: Mateusz
Użytkownik Ada napisał:

[...]

Wszyscy [moi znajomi] co kupili samsunga :)

Data: 2012-03-19 06:52:01
Autor: januszek
Jaka tania drukarka mono laser?
Mateusz napisa?(a):

A źródło tych rewelacji?

Wszyscy [moi znajomi] co kupili samsunga :)

Ok, podaj ich imiona i pesel ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-03-29 11:57:09
Autor: I.Tichy
Jaka tania drukarka mono laser?
januszek <januszek@polska.irc.pl> napisa³(a):

Mateusz napisa?(a):

A ¼ród³o tych rewelacji?

Wszyscy [moi znajomi] co kupili samsunga :)

Ok, podaj ich imiona i pesel ;P

j.

potwierdzam. drukarki samsuunga to szrot. dane
z firmy, gdzie pracuje i sprzet jest kupowany z przetargow.

Data: 2012-04-01 22:33:14
Autor: Santana
Jaka tania drukarka mono laser?

U¿ytkownik "I.Tichy" <i.tichy@i.tichy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fec8n7p1detl0t7qsfl69vf7jelevrsp2k4ax.com...
[...]

Potwierdzam, jeste¶ idiot± albo socjopat± ;)

Data: 2012-03-19 08:44:28
Autor: RD
Użytkownik Ada napisał:

[...]

  Wszyscy, a wszyscy moi znajomi, to spora różnica. Akurat o tÄ™ resztÄ™, pomiÄ™dzy wszystkimi, a Twoimi znajomymi. :)

Data: 2012-03-29 12:12:55
Autor: Chris
Jaka tania drukarka mono laser?
Mateusz nabazgrał(a):

Użytkownik Ada napisał:
[...]

A w Ameryce biją murzynów ...

Data: 2012-03-30 06:22:26
Autor: _±æê³ñ󶼿.
Jaka tania drukarka mono laser?
No nie wiem.
Biurowy Samsung kartrid¿ za 500-600 z³, ale na 10 tys. kopii.

-- -- -

Data: 2012-03-18 20:58:33
Autor: Santana

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości news:jk51ac$3p4$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik Ada napisał:

Dzięki, hmmm, a co sądzicie Samsungu ML-1660 za 190 zł :)
Potrzebujemy coÅ› pewnego na 5 lat i potem znowu zmiana ...

Wszyscy co kupili samsunga mowia "eksploatacja droga, i do tego psuja sie".

Nie wszyscy :)
Uwielbiam uogólnienia :/

Data: 2012-03-18 17:20:50
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Jaka tania drukarka mono laser?
  Powitanko,

Dzięki, hmmm, a co sądzicie Samsungu ML-1660 za 190 zł :)

Bylem przeszczesliwy jak pozbylem sie Samsunga ML 15costam z przebiegiem ok 270 kartek i kupilem HP2100 z przebiegiem 1000krotnie wiekszym. Samsung mial oryginalny toner startowy i drukowal blado i nieostro, natomiast HP - zyleta. Marzy mi sie jakas lepsza z uzywanych HP (duplex i lepszy-szybszy printserver), ale narazie ta co mam dlugo pozyje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-03-18 21:50:00
Autor: Ada
Jaka tania drukarka mono laser?
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Powitanko,
[...]

Dzięki, a coś tańszego z duplexem i printserwerem możecie polecić? Pozdrawiam

Data: 2012-03-18 21:52:27
Autor: Santana
[...]

I co odpowiedzieli na reklamacje?

Data: 2012-03-18 21:07:12
Autor: Michal Lukasik
Jaka tania drukarka mono laser?
Dnia 18.3.2012, Ada napisa³(a):

Dziêki, hmmm, a co s±dzicie Samsungu ML-1660 za 190 z³ :)

Sam siê nad nim zastanawia³em, ale ostatecznie wybra³em SCX-3205W.

Potrzebujemy co¶ pewnego na 5 lat i potem znowu zmiana ...

Nie wypowiem siê na temat trwa³o¶ci bo sam mam mojego SCX-3205W ze trzy
miesi±ce. Na pocz±tku by³y ma³e problemy z oprogramowaniem do obs³ugi
skanera po WiFi pod W7-64, ale ostatecznie dzia³a. Co do kosztów to na
razie wydrukowa³em ~1500 stron na oryginalnej kasecie, raz zasypanej
(koszt ~70z³) z wymienionym czipem. Niedawno znalaz³em gdzie¶ ³atê na
firmware rozwi±zuj±c± ten problem, ale jeszcze nie instalowa³em - chcê
zobaczyæ kiedy zablokuje (¿a³ujê, ¿e wymieni³em czip przy dosypce - teraz
nie chce mi siê znów zmieniaæ, w ka¿dym razie na poprzednim czipie mia³a
wydrukowaæ 700 stron (na tyle przewidziany jest starter), licznik
przekroczy³ 800, stan wskazywa³ brak tonera, nadal drukowa³a, choæ lekko
wyblakle). Do domu IMO to dobry wybór i jestem zadowolony. Jest te¿ wersja
bez "W" tj. bez WiFi, z mniejsz± ilo¶ci± RAM, je¶li kabel nie jest dla
kogo¶ problemem i ró¿nica w cenie bêdzie to rekompensowaæ to pewnie te¿
jest dobrym wyborem. ;D
Zgodzê siê, ¿e koszt mo¿e nie jest najni¿szy (~120 zamiennik i ~220
orygina³ na 1500 stron) i da siê taniej ale jak dla mnie jest ok,
zwa¿ywszy ¿e uzupe³nienie samemu jest ³atwe i dodatkowo tañsze.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2012-03-19 19:58:24
Autor: Krzysztof Kozio³
On 18 Mar, 08:19, "Ada" <Ada_T...@TNIJonet.pl> wrote:
[...]

ja kupilem HP P1005 za 350 zl toner startowy pisalo na 700 stron
wystarczyl mi na 2 lata a niedawno kupilem toner nieorginalny incore
1500 stron za 90 zl i licze ze wystarczy na 4 lata podobna drukarka
dostepna na rynku podobna do mojej to HP P1102

Data: 2012-03-19 20:04:18
Autor: krzychu
[...]

1500 stron za 90 zl i licze ze wystarczy na 4 lata drukarka