Jaka tania i dobra drukarka termiczna?

Data: 2009-06-25 06:36:24
Autor: Abece
Jaka tania i dobra drukarka termiczna?
Witam

Szukam dobrej i taniej - kasowej - drukareczki termicznej, porównywalnej ze STARem TSP7xx (ale tańszej!), na złączu USB/Centronics/RS232C, współpracującej z Linuksem/Windows... ktoś coś widział, wie?
Cena TSP7xx jest zabĂłjcza...

Z góry dzięki.

Data: 2009-06-25 12:27:24
Autor: Jacek W.
Jaka tania i dobra drukarka termiczna?
Użytkownik "Abece" <abc@abc.nospam.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1v5t8$9ml$3inews.gazeta.pl...

Szukam dobrej i taniej - kasowej - drukareczki termicznej, porównywalnej
ze STARem TSP7xx (ale tańszej!), na zł±czu USB/Centronics/RS232C,
współpracuj±cej z Linuksem/Windows... kto¶ co¶ widział, wie?
Cena TSP7xx jest zabójcza...

Popatrz na termiki od Brothera - ostatnio widziałem cos od nich za normalne pieni±dze.
Ale Ty się wczytaj głębiej (jaki papier, jaka obci±żalno¶ć itp), bo nie testowałem tego.

Jacek W.

Data: 2009-06-26 00:15:45
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Jaka tania i dobra drukarka termiczna?
Powitanko,

Szukam dobrej i taniej - kasowej - drukareczki termicznej,

http://www.mefa.com.pl/index_pliki/oferta.htm
Coprawda zwyczajem polskich firm robia tajemnice z ceny, ale moze nie jest az taka wstydliwa.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)