Jaka tania skanerodrukarka?

Data: 2011-06-29 15:07:51
Autor: Borneq
Jaka tania skanerodrukarka?
W dniu 2011-06-29 14:12, Borneq pisze:
RĂłwnieĹź tania w eksploatacji, chodzi o tusze. Brother, epson? Mam HP
Deskjest F2100 ale tusze drogie i coś się dzieje ze sterownikami do
skanowania. Jakie skanerodrukarki mają świeże serowniki?

Brother DCP-J315W ?
Epson SX125,SX425W,SX420W ?

Data: 2011-07-22 12:26:28
Autor: Mich@l
Jaka tania skanerodrukarka?
W dniu 2011-06-29 15:07, Borneq pisze:

Brother DCP-J315W ?

Mam, polecam. Tania w zakupie, tania w eksploatacji (zarówno na oryginalnych tuszach, jak i na zamiennikach). Cztery oddzielne kałamarze, bezproblemowo działające wifi.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Jaka tania skanerodrukarka?