Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?

Data: 2012-02-19 15:53:59
Autor: Mikolaj Rydzewski
Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
Witam

Mam kartę SIM zamontowaną w centralce alarmowej. Jak na razie miałem tam całkiem niezły abonament z Ery - 10zł miesięcznie + tyle ile wydzwoni alarm.
Dostałem teraz list z T-Mobile, że uszczęśliwiają mnie przenosinami na 'lepszą' taryfę.
Przerabiał ktoś może ten temat ostatnio? Którego operatora / ofertę wybrać aby wyszło najlepiej?

Data: 2012-02-19 16:57:34
Autor: Bartek
"Mikolaj Rydzewski" <miki@ceti.pl> wrote:
[...]

Z tego co ostatnio czytałem (jestem na etapie konfiguracji dialera) dobrze wygląda play fresh. Raz do roku zdaje się trzeba doładować konto.

--
Bartek

Data: 2012-02-19 17:39:06
Autor: Irokez
Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości news:jhr65f$esf$1inews.gazeta.pl...
[...]

To chyba zależy co się jeszcze mieć. Jak mam powiadamiania SMS o każdym uzbrojeniu/rozbrojeniu itp zdażeniach (około 10 sms dziennie) to tak patrząc na tego Fresha nie uśmiecha mi się doładowywanie co miesiąc.
Na razie z racji posiadania sieci Plus mam 36.6 + 'esy nielimitesy' - czyli doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera 5zł za opcję nielimitowanych SMS do sieci Plus.

Nie znalazłem nic lepszego.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2012-02-19 19:14:29
Autor: Bartek
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote:
[...]

Zgadza się, do smsów, zwłaszcza do Plus, 36.6 jest najlepsze. Dodatkowo można "przypiąć" do jakiegokolwiek abonamentu plusowego automatyczne doładowanie tego numeru i mamy święty spokój :)
W pracy zrobiłem bramkę email-sms własnie na 36.6, która dziennie potrafi wysłać kilkadziesiąt tysięcy smsów... zupełnie za darmo.
Natomiast w domu, do powiadamiania o alarmach, wybiorę play fresh. Wygląda na to, że wystarczy doładować raz na rok za 5zł i spać spokojnie.

--
Bartek

Data: 2012-02-20 18:50:01
Autor: Mariano Italiano
Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
W dniu 2012-02-19 17:39, Irokez pisze:

To chyba zale�y co si� jeszcze mie�. Jak mam powiadamiania SMS o ka�dym
uzbrojeniu/rozbrojeniu itp zda�eniach (oko�o 10 sms dziennie) to tak patrz�c
na tego Fresha nie u�miecha mi si� do�adowywanie co miesi�c.
Na razie z racji posiadania sieci Plus mam 36.6 + 'esy nielimitesy' - czyli
do�adowanie raz na p� roku za 100z� i co miesi�� samo pobiera 5z� za opcj�
nielimitowanych SMS do sieci Plus.

Nie znalaz�em nic lepszego.

Ja uĹźywam Fresha i - dla mnie - jest OK.
System informuje mnie tylko o początku alarmu i jego końcu.
Wysyła to na trzy telefony.

25 zł/rok wystarcza.

--
Mariano

Data: 2012-02-25 11:29:29
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4125ab$0$1275$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Orange ma rok ważny numer, do tego pakiet 600 smsów w sieci za 6zł ważny 30 dni, czyli musiałbyś podkarmiać ten numer co miesiąc doładowaniem za 10zł.

Data: 2012-02-26 14:43:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?

"ciekawski typek" jiad6d$44o$1@usenet.news.interia.pl

Orange ma rok ważny numer, do tego pakiet 600 smsów w sieci za 6zł ważny 30 dni, czyli musiałbyś podkarmiać ten numer
co miesiąc doładowaniem za 10zł.

To chyba drogo. W mBanku **chyba** jest znacznie taniej.

Za jakiś czas będzie darmowy internet -- z masztów GSM.

  http://techmobile.pl/2012/02/manta-mobile-z-darmowym-internetem-na-zawsze/

Data: 2012-02-26 21:41:24
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jide12$f7a$2inews.gazeta.pl...

[...]

mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w pierwszym napotkanym kiosku, to idąc tym tropem możesz od razu wsadzić tam aero2

Data: 2012-02-27 01:10:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?

"ciekawski typek" jie5do$1t9$1@usenet.news.interia.pl

mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w pierwszym napotkanym kiosku, to
idąc tym tropem możesz od razu wsadzić tam aero2

Miałem na uwadze tylko cenę.

Data: 2012-02-27 11:22:18
Autor: Koteczek
[...]

aero nie umozliwia wysylania SMSoof ani dzwonienia

Data: 2012-02-27 11:54:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?

"Koteczek" 4f4b5965$0$1273$65785112@news.neostrada.pl

mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w
pierwszym napotkanym kiosku, to idąc tym tropem możesz od razu
wsadzić tam aero2

aero nie umozliwia wysylania SMSoof ani dzwonienia

U mnie na telefonie (a jestem już klientem mBanku) zgłasza się Plus.

Data: 2012-02-28 16:53:49
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "Koteczek" <nie@spamowac.org> napisał w wiadomości news:4f4b5965$0$1273$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Za to umożliwia transmisje danych internetowych i to całkiem za darmo, więc myślę że dałoby się coś z tego wystrugać

Data: 2012-02-29 00:17:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?

"ciekawski typek" jiitak$uu0$1@usenet.news.interia.pl

aero nie umozliwia wysylania SMSoof ani dzwonienia

Za to umożliwia transmisje danych internetowych i to całkiem za darmo,

Całkiem to chyba nie.