Jaka telewizor >40 cali?

Data: 2011-01-07 14:52:26
Autor: boxfish
Jaka telewizor >40 cali?
W dniu 2011-01-07 13:33,  ledres pisze:

czy USB ma mieć czytanie filmów: niekoniecznie

błąd w mojej ocenie, mój samsung odtwarza mkv 1080p duuuużo płynnej niz mocny komp, duuuuzo płynniej niż odtwarzacze sieciowe - przestałem go podłaczac pod kompa bo nie mieło tozadnego sensu, kup[iłem dysk 1,5TB

osobisci wybrałem samsunga - bo dobre matryce, sensowna trwałość, ciekawe wyposażenie (teraz ipla, youtube etc) to się sprawdza

Data: 2011-01-07 17:41:53
Autor: maderos
Jaka telewizor >40 cali?
W dniu 2011-01-07 14:52, boxfish pisze:

[...]

Ok..pochawal sie co to za cudo tak pieknie zapodaje mkv 1080p bez zajakniecia i to lepiej niz komp ;)...

Mad

Data: 2011-01-08 12:18:57
Autor: boxfish
Jaka telewizor >40 cali?
W dniu 2011-01-07 17:41, maderos pisze:
[...]

Samsung od serii 5 w górę z wyżej wymieniona funkcją odtwarzania

Data: 2011-01-15 22:00:12
Autor: nom
Jaka telewizor >40 cali?

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig75qq$n3o$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-01-07 13:33,  ledres pisze:

czy USB ma mieć czytanie filmów: niekoniecznie

błąd w mojej ocenie, mój samsung odtwarza mkv 1080p duuuużo płynnej niz mocny komp,

Moj laptop z prockiem T4500 i karta ATI HD4570 odtwarza spoko filmy 1080p na VLC player (jakies 30% obciazenie procka - 2 rdzenie).

Data: 2011-01-17 13:58:25
Autor: boxfish
Jaka telewizor >40 cali?
W dniu 2011-01-15 22:00, nom pisze:

[...]

A jaką ma rozdzielczość matrycy ? ;-)

Data: 2011-01-18 09:13:18
Autor: nom
Jaka telewizor >40 cali?

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ih1edf$kqt$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-01-15 22:00, nom pisze:
A jaką ma rozdzielczość matrycy ? ;-)

Laptop czy monitor na którym wyświetlałem filmy? ;-)
Poszukaj jaką rozdzielczość ma Benq G2220HD :P
Na laptopie (1366x768) "zajętość" procka jest jeszcze mniejsza, jakieś 10% na VLC jak i Media Classic Player.

Jaka telewizor >40 cali?