Jaka temp. wody w Chorwacji na wiosnę.

Data: 2010-09-26 17:50:00
Autor: Jacek
Jaka temp. wody w Chorwacji na wiosnę.
Witaj Wojtku,
W maju i czerwcu, na głęboko¶ciach 30-45 m , mam temperatury minimalne pomiędzy 15 a 17 stopni C.
Sprawdzilem dane między 1995-2003 na półwyspie Istra.
Pzdr
Jacek W.

P.S.W Palinuro mieli¶my cieplej :)).

Data: 2010-09-26 18:44:32
Autor: WW
Jaka temp. wody w Chorwacji na wiosnďż˝.
W dniu 2010-09-26 17:50, Jacek pisze:
Witaj Wojtku,
W maju i czerwcu, na g³êboko¶ciach 30-45 m , mam temperatury minimalne
pomiĂŞdzy 15 a 17 stopni C.
Sprawdzilem dane miêdzy 1995-2003 na pó³wyspie Istra.
Pzdr
Jacek W.

P.S.W Palinuro mieli¶my cieplej :)).

Dzięki.

W tym roku we wrześniu na Baronie było 14 stopni i zastanawiam się, jak tam jest w czerwcu. W zeszłym roku na Rybolowie było tylko 9 stopni i to we wrześniu. Miejscowy mówił, że się "nie wymieszało".

Dzięki i pozdrawiam
WW

Data: 2010-09-26 18:05:40
Autor:
Jaka temp. wody w Chorwacji na wiosn?.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Miejscowy mĂłwiĹ&#65533;, ĹĽe siÄ&#65533; "nie wymieszaĹ&#65533;o".

W morzu też jest termoklina na tych głęboko¶ciach, zleży to od nasłonecznienia
i falowania jak głęboko woda się wymiesza.

Dlatego tak ciekawa była informacja "Geniusza Bałtyku" o głęboko¶ci termokliny
w Hańczy zim± pod lodem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-26 19:50:18
Autor: Jacek
Jaka temp. wody w Chorwacji na wiosn?.

Rok temu mieli¶my na 13-15 na Baronie i też we wrzesniu, ale od 3 lat  to czy czewiec , czy wrzesień to tylko w suchym to mi zawsze cieplutko.
Pzdr
Jacek W

Jaka temp. wody w Chorwacji na wiosnę.