Jaka to bajka? (pomocy! ;) )

Data: 2009-03-15 13:11:28
Autor: kozlowskama
Jaka to bajka? (pomocy! ;) )
Witam,
mam pytanie o bajkę z dzieciństwa, która za mną od jakiegoś czasu
chodzi. :) W odcinkach, może to Smurfy, może Chip i Dale - nie
pamiętam, ale nie spocznę, nim się nie dowiem.

Otóż to było mniej więcej tak: w jakimś jej odcinku jeden z bohaterów
nie ma wiary w siebie, nic mu nie wychodzi, zwykle się poddaje. Ale
ktoś z jego bliskich mówi, że ma cudowną magiczną maść, i jak się
posmaruje nią nos - będzie się natychmiast superbohaterem. Nos więc
zostaje posmarowany cudownym specyfikiem, bohater dzięki jej
wspaniałemu działaniu może przenosić (dosłownie i w przenośni) góry.
Tyle że nie wie, że to jest zwykły dżem, co miało udowodnić, że siła
drzemie w każdym z nas, tyle że nie każdy potrafi ją z siebie wydobyć.

Z jakiej to bajki? Bo to mi nie daje spokoju, natrętna myśl. Za
podpowiedź będę wdzięczna. Pozdrawiam! :)

Data: 2009-03-15 21:39:35
Autor: schizoidalna
Jaka to bajka? (pomocy! ;) )
kozlowskama@gmail.com pisze:
[...]

mi to bardziej przypomina Kajko i Kokosza, ten co gado "lelum polelum" - Łamignat stracił w którymś komiksie swą siłę i żonka jego przejęta jego użalaniem dala mu "magiczną"... no wlasnie... teraz sobie przypomnialam, to nie byla masc, tylko fujarka do grania - ale pelnila podobna funkcję co owy dzem. :)

tak wspominam, takich wątków pewnie jest masa:)

Data: 2009-03-15 14:15:25
Autor: kozlowskama
Jaka to bajka? (pomocy! ;) )
On 15 Mar, 21:39, schizoidalna <d...@email.me> wrote:
kozlowsk...@gmail.com pisze:

> [...]

> drzemie w każdym z nas, tyle że nie każdy potrafi ją z siebie wydobyć.

> Z jakiej to bajki? Bo to mi nie daje spokoju, natrętna myśl. Za
Dzięki! Ciekawy trop z tą fujarką.
Ale twardo się trzymam wersji z dżemem. ;)

serd!

> podpowiedź będę wdzięczna. Pozdrawiam! :)

mi to bardziej przypomina Kajko i Kokosza, ten co gado "lelum polelum" -
Łamignat stracił w którymś komiopksie swą siłę i żonka jego przejęta jego

Data: 2009-03-15 14:17:19
Autor: kozlowskama
Jaka to bajka? (pomocy! ;) )
kozlowsk...@gmail.com pisze:

> [...]

co owy dzem. :)

tak wspominam, takich wątków pewnie jest masa:)

Dzięki! Trop z fujarką bardzo ciekawy.
Ale ja upieram się przy tym dżemie, będę mu wierna. ;)

Data: 2009-03-15 22:27:47
Autor: Ajgor
Jaka to bajka? (pomocy! ;) )

Użytkownik "schizoidalna"  napisał w wiadomości news:gpjp2a$86u$1inews.gazeta.pl...

mi to bardziej przypomina Kajko i Kokosza,

A mi to prypomina wiadomosci TVP. Wszyscy tam mysla, ze jak beda sie wyrazac slodkiki slowkami,
to wszystko sie samo zrobi, gory sie same przeniosa, autostrady wybuduja, a wyborcy ich pokochaja.
A jak sie trafi jakis Palikot, co mowi glosno to, co i tak wszyscy po cichu mysla, to go zaraz probuja zrownac z ziemia :)
Slodka gadka widac jest wazniejsza od prawdy. Tylko czemu pozniej sie dziwia, ze im opada.. poparcie.

Data: 2009-03-16 03:39:14
Autor: GaBeR
Jaka to bajka? (pomocy! ;) )
On 15 Mar, 21:11, kozlowsk...@gmail.com wrote: