Jaka to dyscyplina kolarska ?

Data: 2009-10-04 23:38:17
Autor: PeJot
Jaka to dyscyplina kolarska ?
http://www.humorek.com.pl/c100/s/11.htm

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-10-05 00:02:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jaka to dyscyplina kolarska ?
PeJot bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
http://www.humorek.com.pl/c100/s/11.htm

Mnie to wygląda na rzut rowerem.

Data: 2009-10-05 00:13:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaka to dyscyplina kolarska ?

http://www.humorek.com.pl/c100/s/11.htm

PSS - photoshopstyle

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-05 10:56:00
Autor: Wooyek
Jaka to dyscyplina kolarska ?
http://www.humorek.com.pl/c100/s/11.htm

PSS - photoshopstyle

Jakbym widział wypowiedź jakiegoś Kanadyjczyka na Pinkbike'u* :P

* "jeśli czegoś nie rozumiem, to pewnikiem zostało zrobione w Photoshopie"

Data: 2009-10-05 12:22:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

W jaki sposób rower bez jeźdźca mógł tak wysoko polecieć?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-05 12:33:50
Autor: zly
Dnia Mon, 05 Oct 2009 12:22:33 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

W jaki sposób rower bez jeźdźca mógł tak wysoko polecieć?

jesli moglby z kilkudziesiecio kilowym balastem, to bez balastu chyba
latwiej :>
--
marcin

Data: 2009-10-05 13:04:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaka to dyscyplina kolarska ?

W jaki sposób rower bez jeźdźca mógł tak wysoko polecieć?

jesli moglby z kilkudziesiecio kilowym balastem, to bez balastu chyba
latwiej :>

Sam skacze?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-05 16:54:09
Autor: zly
Jaka to dyscyplina kolarska ?
Dnia Mon, 05 Oct 2009 13:04:23 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Sam skacze?

linki pare postow nizej

--
marcin

Data: 2009-10-05 13:11:12
Autor: Wooyek
[...]

Widziałeś jakikolwiek film rowerowy z sekcją dirtową? To naprawdę nie jest nic niespotykanego... Tutaj masz w wykonaniu jakiegoś dzieciaka (nic lepszego na szybko nie znalazłem):
http://www.pinkbike.com/video/94197/

Data: 2009-10-05 13:13:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Wooyek, ja cię proszę, btw nie działa u mnie.
Rower bez jeźdźca się tak nie zachowuje, bo nie wygląda to na celową akcję.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-05 13:20:48
Autor: Wooyek
[...]

To zaktualizuj sobie odpowiedni software.

Rower bez jeźdźca się tak nie zachowuje, bo nie wygląda to na celową akcję.

Mało wiesz. Jesteś już duży, "doczytaj sobie" zamiast ślepo kwestionować ;) Zapoznaj np. się z serią New World Disorder - w którejś części na pewno była scena równiutko lecącego roweru, który wywrócił się dopiero po przejechaniu paru metrów po lądowaniu. O efekcie żyroskopowym słyszał?

BTW to jest "celowa akcja" i właśnie dlatego rower tak się zachowuje...

Data: 2009-10-05 07:00:57
Autor: MadMan
Dnia Sun, 04 Oct 2009 23:38:17 +0200, PeJot napisał(a):

http://www.humorek.com.pl/c100/s/11.htm

OTB-ride

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Jaka to dyscyplina kolarska ?