Jaka to ksiazka?

Data: 2013-08-03 15:47:42
Autor: Irmina Nowak
Jaka to ksiazka?
Pomocy!!!
Wiele lat temu czytałam ciekawą książkę [pdf].
Generalnie chodziło o atak UE na Polskę [wydawało im się, że łatwo pójdzie:-)]
Pamiętam, że atak mrmiał rozpocząć jakiś duński okręt.
Sporo wątków - min. eko-terroryści i baza w Krzesinach [chyba?].
Nie pamiętam ani autora ani tytułu :-(

Może ktoś pomoże w identyfikacji?

--
Irmina

[...]