Jaka to sieć ?

1 Data: Czerwiec 02 2010 14:11:26
Autor: Darek
Jaka to sieć ?
Ostatnio miałem dwa połączenia z dwóch numerów tej samej sieci ale nie zdąrzyłem odebrać. Dzwoniłem na jeden i drugi ale nikt nie odbiera, wysłałem na jeden numer smsa to zjadło mi 1.22 zł. Orientuje sie ktoś jaka to może być sieć , firma itd.
525 594 xxx , drugi numer podobny tylko trzy ostatnie numery inne.

2 Data: Czerwiec 02 2010 14:13:43
Autor: Liwiusz
Re: Jaka to sieć ?
Darek pisze:
[...]

   Kierunkowy do Bydgoszczy.

--
Liwiusz

3 Data: Czerwiec 02 2010 14:17:56
Autor: J.F.
Re: Jaka to sieć ?
Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu5hpi$6v2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stacjonarny z Bygdoszczy czy okolic ..

J.

4 Data: Czerwiec 02 2010 17:23:18
Autor: SDD
Re: Jaka to sieć ?

[...]

Na numery stacjonarne przewaznie SMSy sa po 1,22 i schodza poza pakietami.
Z Playa Fresha tylko sa po 61 gr

Pozdrawiam
SDD

5 Data: Czerwiec 04 2010 12:00:50
Autor: Borafu
Re: Jaka to sieć ?
W dniu 2010-06-02 14:11, Darek pisze:
[...]

Się tak delikatnie spytam - zawsze w ciemno oddzwaniasz/smsujesz do nie wiadomo kogo, kto dzwonił nie wiadomo po co?

Pozdro
--
Borafu

6 Data: Czerwiec 04 2010 12:30:59
Autor: SDD
Re: Jaka to sieć ?

Użytkownik "Borafu" <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Się tak delikatnie spytam - zawsze w ciemno oddzwaniasz/smsujesz do nie
wiadomo kogo, kto dzwonił nie wiadomo po co?

A co Cie to?

Ale tak wogole, to musialoby mnie niezle przygrzac sloneczko, zebym wysylal
SMSy na numer telefonu stacjonarnego w sytuacji, gdy istnieje niemal zerowa
szansa, ze telefon po drugiej stronie jest wyposazony w wyswietlacz, a
odczytu slownego albo nikt nei odslucha, bo w domu nie bedzie, albo nie
zrozumie i tp.

Pozdrawiam
SDD

7 Data: Czerwiec 04 2010 17:53:18
Autor: Darek
Re: Jaka to sieć ?

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:huakl0$fgb$1news.onet.pl...

[...]

Niewiem kogo przygrzewa ale nie zawsze wiadomo odrazu ze to numer stacjonarny czy komórkowy. Bo ostatnio operatorów telefonii komórkowej troche przybyło i niewiadomo odrazu czy to stacjonarka czy komórka a numery podobne ze można skojarzyc do pewnej sieci. Chyba ze odrazu niektórzy wiedzą ze dana osoba dzwoni ze stacjonarki a nie z komórki :) Nawet jak sie wyśle na stacjonarny to sie odsłucha wiec bez obaw :)

8 Data: Czerwiec 05 2010 10:06:24
Autor: Tomek
Re: Jaka to sieć ?

Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał

Nawet jak sie wyśle na stacjonarny to sie odsłucha wiec bez obaw :)

Się odsłucha jak się ma aktywną usługę.

9 Data: Czerwiec 05 2010 10:58:37
Autor: SDD
Re: Jaka to sieć ?

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości

Się odsłucha jak się ma aktywną usługę.

Defaultowo sie odsluchuje i nie trzeba nic aktywowac.
Jak sie ma terminal z wyswietlaczem, to mozna aktywowac odbior przez odczyt.

Pozdrawiam
SDD

10 Data: Czerwiec 04 2010 17:44:16
Autor: Darek
Re: Jaka to sieć ?

[...]

Co ma to pytanie wspólnego z moim postem ze "się" tak delikatnie spytam :)

11 Data: Czerwiec 05 2010 11:58:29
Autor: J.F.
Re: Jaka to sieć ?
On Fri, 4 Jun 2010 17:44:16 +0200,  Darek wrote:
[...]

Kolege po prostu zaciekawilo twoje zachowanie.
A moze juz mysli o biznesie - obdzwonic wszystkich z numetru
30-007-xx-xx

J.

Jaka to sieć ?