Jaką trasą Żywiec --> Ustrzyki Górne?

Data: 2009-08-18 20:51:06
Autor: daro
Jaką trasą Żywiec --> Ustrzyki Górne?
Witajcie, głównie chodzi mi o ty czy przez nasz piekny kraj ;-) czy przez
Słowację?
--
D.

Data: 2009-08-18 22:04:29
Autor: TheBest
daro pisze:
Witajcie, głównie chodzi mi o ty czy przez nasz piekny kraj ;-) czy przez
Słowację?
Jedz na Nowy Sacz, Gorlice, Dukle, Jasliska, Komancze, Nowy Łupków, drogi sa dosyc dobre a ruch maly, przez Słowacje i tak bedziesz musial wjechac na Barwinku. Alternatywnie z Gorlic na Jasło, Krosno, Sanok i dalej lewa lub prawa strona Soliny, ale tutaj wiekszy ruch

Data: 2009-08-19 03:52:22
Autor: Samotnik
Dnia 18.08.2009 TheBest <colbyco@gazeta.pl> napisał/a:
daro pisze:
[...]

Bardzo dużo upierdliwych remontów mostów jest na trasie 'poludniowej'
(wzgledem DK4). Bywa kwadrans-pół godziny czekania.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-08-19 08:45:51
Autor: TheBest
daro pisze:
[...]

za to na 4 rozwalona droga miedzy Machowa a Pilznem, a i widoki na poludniowej fajne

Data: 2009-08-19 04:01:00
Autor: Adampio
TheBest pisze:
przez Słowacje i tak bedziesz musial wjechac na Barwinku.

Przeca mamy teraz Szengena, a i przed nim gdzies kolo Komanczy bylo przejscie

Data: 2009-08-19 08:44:07
Autor: TheBest
Adampio pisze:
TheBest pisze:
przez Słowacje i tak bedziesz musial wjechac na Barwinku.

Przeca mamy teraz Szengena, a i przed nim gdzies kolo Komanczy bylo przejscie
tak tylko: jest dalej niz przez Barwinek, dojazd jezt tragiczny

Data: 2009-08-19 08:46:59
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Adampio pisze:
TheBest pisze:
przez Słowacje i tak bedziesz musial wjechac na Barwinku.

Przeca mamy teraz Szengena, a i przed nim gdzies kolo Komanczy bylo przejscie

Jest - Radoszyce.

Data: 2009-08-19 13:43:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
daro pisze:
Witajcie, głównie chodzi mi o ty czy przez nasz piekny kraj ;-) czy przez
Słowację?

Z racji (remontowej) braku sensownej alternatywy polecam DK28, choćby dla widoczków.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-08-19 15:37:31
Autor: J.F.
Użytkownik "daro" <tomasetto@op.pl> napisał w wiadomości news:h6et72$hj8$1news.wp.pl...
Witajcie, głównie chodzi mi o ty czy przez nasz piekny kraj ;-) czy przez
Słowację?

IMO - przez Slowacje wcale nie bedzie lepiej.

No chyba ze chcesz sobie rzucic okiem na bratni kraj ..

J.

Jaką trasą Żywiec --> Ustrzyki Górne?