"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaro n Szechter otrzyma tytuł doctora honoris caus a

Data: 2009-08-08 23:02:21
Autor: plazoVic
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaro n Szechter otrzyma tytuł doctora honoris caus a
Antenka пишет:
<takie tam pierdoly>

Antenko, zapytam jeszcze raz:
w akcie urodzenia ma imie Aaron i pozniej zmienil na Adam? W akcie urodzenia ma Szechter i pozniej zmienil na Michnik??
Czy moze sama nadalas mu to imie i nazwisko?

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 14:34:28
Autor: Antenka
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytu³ doctora honoris causa
Id¼ do Szechtera i zapytaj siê wprost, dlaczego wstydzi siê swojego
¿ydowskiego pochodzenia, ukrywaj±c prawdziwe imiê  i nazwisko - to nie
do mnie pytanie.

Antrnka

P.s. I nie wypytuj mnie.

Data: 2009-08-08 23:52:36
Autor: plazoVic
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaro n Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa
Antenka пишет:
Idź do Szechtera i zapytaj się wprost, dlaczego wstydzi się swojego
żydowskiego pochodzenia, ukrywajÄ…c prawdziwe imiÄ™  i nazwisko - to nie
do mnie pytanie.

Nie zauwazylem, zeby kiedykolwiek ukrywal swoje pochodzenie. Natomiast w akcie urodzenia ma Adam Michnik. Nie Aaron Szechter.
Jego ojcem byl Szechter, ale po urodzeniu dostal nazwisko matki. Nigdy wiec nie nazywal sie Szechter. Nic mi rowniez nie wiadomo, aby kiedykolwiek na imie mial Aaron...

Rownie dobrze ja moglym cie nazwac Rachela Cwibelsztajn...

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 15:01:47
Autor: Antenka
On 8 Sie, 23:52, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

kiedykolwiek na imie mial Aaron...

Rownie dobrze ja moglym cie nazwac Rachela Cwibelsztajn...

Oooo jasna cholera! Tfu tfu!

Antenka

Data: 2009-08-08 14:43:53
Autor: Antenka
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytu³ doctora honoris causa

O, tutaj masz swojego Szechtera! :

http://www.polonica.net/czerwone-zyciorysy_Michnik.htm

Antenka

"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaro n Szechter otrzyma tytuł doctora honoris caus a