"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otr zyma tytuł doctora honoris causa

Data: 2009-08-08 12:06:36
Autor: Antenka
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otr zyma tytuł doctora honoris causa
Rada Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
przegłosowała wniosek o nadanie Szechterowi honorowego doktoratu.

W głosowaniu oddano 59 ważnych głosów, z czego wniosek poparło 36
osób, 20 osób było przeciwnych, 3 osoby wstrzymały się, natomist 19
osób z kadry uniwersyteckiej ośmieszyło się, oddając głos nieważny.
Oczywiście był to ewidentny akt tchórzostwa, by nie narazić się w
środowisku.

Prof. Anna Raźny z UJ przyjęła ten fakt z niesmakiem, ponieważ: "
zarówno Adam Michnik, jak i ludzie z jego środowiska nie powinni być
nagradzani, ale rzetelnie rozliczeni ze swoich działań "na rzecz
Polski" ".

Krakowska profesor podkreśliła również, że :"kierowana przez Michnika
"Gazeta Wyborcza" miała duży wkład w kreowanie opinii światowej o
Polsce - niestety negatywny - Michnik przyprawił nam gębę Polski
antysemickiej, kołtuńskiej i zacofanej, walczył z tradycją i
polskością i za to ma otrzymać doktorat?"

Wniosek nasuwa się jeden. Im ktoś jest większą kanalią, tym ma większe
szanse zostać uhonorowany tytułem doktora z Krakówka.

("NDz" 8-9 sierpnia 2009)

Antenka

Data: 2009-08-08 21:09:15
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Nie, no nie wylewajmy dziecka z kąpielą. 20 bylo przeciw.

Tamtych 19 chyba tez.

R.

Data: 2009-08-08 21:23:36
Autor: Andrzej Adam Filip
raff <trytytyty13@autograf.pl> pisze:

Antenka pisze:
[...]

*To* milczenie wyszło jako zgoda.

Straszne są słabostki siły.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)
http://groups.google.com/groups/search?as_umsgid=8f877pu60f@lonnie.brudna.chmurka.net

Data: 2009-08-08 21:21:51
Autor: pluton
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa
Wniosek nasuwa się jeden. Im ktoś jest większą kanalią, tym ma większe
szanse zostać uhonorowany tytułem doktora z Krakówka.

A ja na to tak:
Moze i Michnik zrobil dla Polski wiele zlego (a moze i nie).
Ale najpierw zrob chociaz jeden procent tego dobrego, co on zrobil,
to wtedy bedziesz miala prawo klapac dziobem.

Bo na razie to co piszesz to mi przypomina malego kundelka,
ktory podbiega pod wielkie, stuletnie drzewo i wali mala,
smierdzaca srake.

Nullification

Data: 2009-08-08 12:24:57
Autor: Antenka
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa
Najlepiej mu wyszło chlanie na umór z Bolkiem w Magdalence. Za to mu
się pijacki medal należy! hehe

Antenka

Data: 2009-08-08 22:58:43
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Najlepiej mu wyszło chlanie na umór z Bolkiem w Magdalence. Za to mu
się pijacki medal należy! hehe

A jak to pijanstwo o ktorym ostatnio pisalas? Wyszlo?

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 14:00:35
Autor: Antenka

?

Data: 2009-08-08 23:16:23
Autor: plazoVic
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaro n Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa
Antenka пишет:
?

No szykowalas sie na jakies picie... :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 19:33:56
Autor: noiman
pluton wrote:

Moze i Michnik zrobil dla Polski wiele zlego (a moze i nie).
Ale najpierw zrob chociaz jeden procent tego dobrego, co on zrobil,
to wtedy bedziesz miala prawo klapac dziobem.

tzn. co ma takiego zrobic dobrego, co uczynil twoj 'mistrzu'???

Data: 2009-08-08 23:02:21
Autor: plazoVic
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaro n Szechter otrzyma tytuł doctora honoris caus a
Antenka пишет:
<takie tam pierdoly>

Antenko, zapytam jeszcze raz:
w akcie urodzenia ma imie Aaron i pozniej zmienil na Adam? W akcie urodzenia ma Szechter i pozniej zmienil na Michnik??
Czy moze sama nadalas mu to imie i nazwisko?

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 14:34:28
Autor: Antenka
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa
Idź do Szechtera i zapytaj się wprost, dlaczego wstydzi się swojego
żydowskiego pochodzenia, ukrywając prawdziwe imię  i nazwisko - to nie
do mnie pytanie.

Antrnka

P.s. I nie wypytuj mnie.

Data: 2009-08-08 23:52:36
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Idź do Szechtera i zapytaj się wprost, dlaczego wstydzi się swojego
Ĺźydowskiego pochodzenia, ukrywając prawdziwe imię  i nazwisko - to nie
do mnie pytanie.

Nie zauwazylem, zeby kiedykolwiek ukrywal swoje pochodzenie. Natomiast w akcie urodzenia ma Adam Michnik. Nie Aaron Szechter.
Jego ojcem byl Szechter, ale po urodzeniu dostal nazwisko matki. Nigdy wiec nie nazywal sie Szechter. Nic mi rowniez nie wiadomo, aby kiedykolwiek na imie mial Aaron...

Rownie dobrze ja moglym cie nazwac Rachela Cwibelsztajn...

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 15:01:47
Autor: Antenka
On 8 Sie, 23:52, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

kiedykolwiek na imie mial Aaron...

Rownie dobrze ja moglym cie nazwac Rachela Cwibelsztajn...

Oooo jasna cholera! Tfu tfu!

Antenka

Data: 2009-08-08 14:43:53
Autor: Antenka
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa

O, tutaj masz swojego Szechtera! :

http://www.polonica.net/czerwone-zyciorysy_Michnik.htm

Antenka

Data: 2009-08-08 23:42:02
Autor: MH
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa
... smutne!  W latach 80-tych po ukończeniu studiów , proponowano mi asystenturę..
Kierunek ścisły , wydawać mogłoby się wolny od polityki. GWno prawda , maluczcy
, pzpr'owcy , solidaruchy , pirdolenie głupot zamiast zajmowania się tym za co
brali niewielkie , bo niewielkie ale jednak pieniążki. Olałem to .. , i na dobre
wyszło.

Mam przynajmniej tą satysfakcję , że mój syn dostał się na wymarzoną Uczelnię
Techniczną z wynikiem 100 pkt. I też słucha dobrej muzyki. 1-go września
jedziemy do Wawy na Jethro Tull..

MH

P.S.  A to o czym piszesz , to jest poprostu SZAMBO !!!

Data: 2009-08-09 10:25:38
Autor: konserwator

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bd121853-9e27-4bab-8305-43ce3fa35155r34g2000vba.googlegroups.com...
[...]

CZYLI 36 STALINISTOW LEWACKICH...

Data: 2009-08-09 02:23:39
Autor: Antenka
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa

CZYLI 36 STALINISTOW LEWACKICH...

Noooo!

Antenka

"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otr zyma tytuł doctora honoris causa