"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa

Data: 2009-08-08 23:42:02
Autor: MH
"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa
... smutne!  W latach 80-tych po ukończeniu studiów , proponowano mi asystenturę..
Kierunek ścisły , wydawać mogłoby się wolny od polityki. GWno prawda , maluczcy
, pzpr'owcy , solidaruchy , pirdolenie głupot zamiast zajmowania się tym za co
brali niewielkie , bo niewielkie ale jednak pieniążki. Olałem to .. , i na dobre
wyszło.

Mam przynajmniej tą satysfakcję , że mój syn dostał się na wymarzoną Uczelnię
Techniczną z wynikiem 100 pkt. I też słucha dobrej muzyki. 1-go września
jedziemy do Wawy na Jethro Tull..

MH

P.S.  A to o czym piszesz , to jest poprostu SZAMBO !!!

--

"Jaka uczelnia, taki doktorat" - Aaron Szechter otrzyma tytuł doctora honoris causa