Jaka widownia oglada baloona T, Lisa na zywo?

Data: 2011-12-31 15:27:38
Autor: Obserwator
Jaka widownia oglada baloona T, Lisa na zywo?
widownia Tomasza Lisa prezentuje się następująco:

 Wiek większości widzów: powyżej 50 lat (w tym 46 proc. - powyżej 60 lat)

Wielkość miejscowości zamieszkania: wieś i miasta do 50 tys. - ponad 64%, w tym wieś 37 proc.

Zawód: emeryci - 55 proc., pracownicy fizyczni - prawie 13 proc.

Wykształcenie: podstawowe - 48 proc., średnie - 32 proc.

ps. czy baloon Lis w koncu peknie?

http://wpolityce.pl/artykuly/20686-wazny-komunikat-dla-politykow-jesli-
chcecie-cos-przekazac-polskiej-wsi-lub-emerytom-nie-ma-lepszego-miejsca-niz-
program-lisa

Data: 2011-12-31 16:59:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdn9l9$bk8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skąd masz takie dane? podaj źródło.

Data: 2011-12-31 17:31:31
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Skąd masz takie dane? podaj źródło.

dane zostaly przygotowane przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

link podalem. Musisz go wrzucic w google, bo za dlugi i sie nie otwiera.

Data: 2011-12-31 18:40:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdngtj$592$1inews.gazeta.pl...
[...]

O czym ty w ogóle piszesz ? O jakim linku? Jeśli się nie otwierał jakiś link, to znaczy, że linku nie było.
A ja nic nie muszę. Mogę jeśli najdzie mnie ochota.
I o co ci chodzi? Czy przypadkiem coś ci się nie ubzdurało?

Chciałem jakieś dane. To wynika z zacytowanego fragmentu. Ale teraz nie chcę żadnych danych, bo nie wiem o co chodzi. Nie trza było, jak zwykle wycinać niewygodnych dla ciebie treści, jak sądzę.

Data: 2011-12-31 17:49:51
Autor: Obserwator
> [...]
> link podalem. Musisz go wrzucic w google, bo za dlugi i sie nie otwiera.

O czym ty w ogóle piszesz ? O jakim linku? Jeśli się nie otwierał

jesli nie potrafisz znalezc linku ktory podalem w pierwszym poscie, to nic dziwnego, ze wypisujesz tutaj byle co, byle tylko cos napisac.

Data: 2011-12-31 19:45:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnhvv$85t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jesli nie potrafisz znalezc linku ktory podalem w pierwszym poscie, to nic
dziwnego, ze wypisujesz tutaj byle co, byle tylko cos napisac.

Może ty pamiętasz dokładnie treść linku, jaki podałeś w pierwszym poście, choć w to wątpię. Ale ja nie. Nie jestem sawantą.
W zapale wycinania treści przedpiścy, które świadczyły o twojej głupocie, wyciąłeś swoje gryzmoły i spowodowałeś, że nie w sposób odpowiedzieć ci na temat.
Czyli, całkowita wina po twojej stronie, Obsrywatorku!

Data: 2011-12-31 19:15:06
Autor: pluton
[...]

Chyba maja juz dosyc rydzykowego pierdolenia i postanowili zdywersyfikowac
zrodla informacji.

Pytanie, czy przezyja taki szok, kiedy zobacza, ze istnieje swiat, gdzie
nikt
im nie kaze przelewac co miesiac polowy emerytury na wykopki cieplej wody.

Nullification

Jaka widownia oglada baloona T, Lisa na zywo?