Jaka wydajna pompka

Data: 2009-10-13 23:16:27
Autor: Wojtek B
Jaka wydajna pompka
Poszukuje informacji od praktyków:
Jakich wydajnych pompek używacie na zawodach.
MTB zawór samochodowy, opona 26x2.1 cisnienie ok 4 bar.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4504 (20091013) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-10-13 23:53:45
Autor: Akarm
Jaka wydajna pompka
Wojtek B napisał:
Poszukuje informacji od praktyków:
Jakich wydajnych pompek używacie na zawodach.
MTB zawór samochodowy, opona 26x2.1 cisnienie ok 4 bar.

Ja nie używam żadnej. Według mnie, pompowanie kół w trakcie wyscigu jest niezbyt wydajne. O wiele wydajniejsze jest napompowanie kół przed zawodami.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2009-10-13 16:10:12
Autor: Michał Wolff
Jaka wydajna pompka
On 13 Paź, 23:53, "Akarm" <akarmUSUN...@wp.pl> wrote:

Ja nie używam żadnej. Według mnie, pompowanie kół w trakcie wyscigu jest
niezbyt wydajne. O wiele wydajniejsze jest napompowanie kół przed zawodami.

Bo nie od dziś wiadomo, że jak przed zawodami napompujesz - to od gum
jesteś zabezpieczony na okres 24 godzin...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-14 11:33:07
Autor: mbut
Jaka wydajna pompka
Akarm pisze:
Wojtek B napisał:
[...]

a jak złapiesz gumę?

Data: 2009-10-14 15:08:51
Autor: Ryszard Mikke
Jaka wydajna pompka
mbut <mbut@wp.pl> napisał(a):
Akarm pisze:
> a jak złapiesz gumę?

Wtedy to już po zawodach...

rmikke

Data: 2009-10-15 06:52:31
Autor: amrac
Jaka wydajna pompka
Akarm pisze:
Wojtek B napisał:
[...]

No, to napompuj przed zawodami złapaną właśnie gumę:)

Data: 2009-10-15 23:18:12
Autor: Akarm
Jaka wydajna pompka
amrac napisał:
Akarm pisze:
Według mnie, pompowanie kół w trakcie wyscigu jest niezbyt wydajne. O wiele wydajniejsze jest napompowanie kół przed
zawodami.
No, to napompuj przed zawodami złapaną właśnie gumę:)

Tylko tak - bo kiedy miałbym napompować gumę złapaną przed zawodami? W trakcie wyscigu? ;)
A jeśli złapie się kapcia na trasie, to jak już Ryszard Mikke napisał: "Wtedy to już po zawodach..." :)
Dotąd zdarzyło mi się złapać gumę dwa razy na kilkadziesiąt tysięcy przejechanych kilometrów. Oba przypadki z mojej winy, spowodowane najechaniem na ostrą krawędź przy słabo napompowanym kole. Teraz co kilka dni sprawdzam ciśnienie... :D

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2009-10-15 23:21:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaka wydajna pompka

[...]

Kup sobie porządne dętki i zmień zaworek na jedynie słuszny.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-15 23:29:41
Autor: Świstak
Jaka wydajna pompka
Zygmunt M. Zarzecki napisał:
Kup sobie porządne dętki i zmień zaworek na jedynie słuszny.

Czyli jaki?

Michał

Data: 2009-10-15 23:32:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jaka wydajna pompka

Kup sobie porządne dętki i zmień zaworek na jedynie słuszny.

Czyli jaki?

Hehe, czekałem!
Dunlop!

Tak, jeżdżę też z szrederami, presty ssą paukę.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-16 18:45:46
Autor: Wojtek B
Jaka wydajna pompka

Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:hb846q$2cp$1nemesis.news.neostrada.pl...
amrac napisał:
Akarm pisze:
[...]

Ja miałem w " KARMIE " 4 at i na asfalcie na którym był grys złapałem dwa razy gumę na odcinku 100m.
Było to na Mazowia MTB w Jabłonnej.
I pompowanie koła 300 razy pompką do 3 at jest lekko męczące.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4515 (20091016) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-10-14 02:35:51
Autor: zcxz
Jaka wydajna pompka
Wojtek B wrote:
Poszukuje informacji od praktyków:
Jakich wydajnych pompek używacie na zawodach.
MTB zawór samochodowy, opona 26x2.1 cisnienie ok 4 bar.
moge napisac, ze jestem teoretykantem :) boo na zawodach sie pesze i zacinam, wiec ich unikam alee pomijajac fakt, ze lepiej jest napompowac przed zawodami, to rozumiejac wydajnosc jako najkrotszy czas, w ktorym cisnienie w detko-oponie osiagnie wartosc 4 bar...sugerowalbym pompke + naboje (2 naboje ~4 bar)

--
zcxz

Data: 2009-10-15 06:54:49
Autor: amrac
Jaka wydajna pompka
zcxz pisze:
Wojtek B wrote:
[...]

2 naboje 12 gramowe do broni dają w Pythonach 3 bary. Ale Pythony mają duży balon więc jest szansa, że w "cywilnych" będzie to właśnie 4. A tak na marginesie-kto na zawodach jeździ z 4 atmosferami? No chyba, że jesteś bardzo ciężki ale wtedy na zawodach chyba masz nikłe szanse:)

Jaka wydajna pompka