Jaka wygodna s艂uchawka bluetooth

Data: 2013-10-17 21:03:12
Autor: Michal
Jaka wygodna s艂uchawka bluetooth
W dniu 2013-10-17 16:38, Marcin N pisze:
Kupi艂em sobie s艂uchawk臋 bezprzewodow膮 bluetooth Jabra. Jaki艣 tani model.
Niestety jest strasznie niewygodna. Ucho boli. Dodam, 偶e umiem zak艂ada膰
takie s艂uchawki (wiem, cze czasem b贸l ucha jest wynikiem nieprawid艂owego
noszenia).

Dorad藕cie jakie艣 s艂uchawki, kt贸re nie powoduj膮 b贸lu i nie m臋cz膮 portfela.

Plantronics M100. Czasami zapomn臋 si臋 ze mam s艂uchawk臋 na uchu.
Wad膮 jest stosunkowo kr贸tki czas dzia艂ania (teoretycznie 6h rozmowy, ale przy dw贸ch kom贸rkach du偶o kr贸cej, pewnie ok 3-4h).

Jaka wygodna s艂uchawka bluetooth