Jaka wygodna s艂uchawka bluetooth

Data: 2013-10-19 20:11:50
Autor: Krzysztof 45
Jaka wygodna s艂uchawka bluetooth
W dniu 2013-10-17 16:38, Marcin N pisze:
Kupi艂em sobie s艂uchawk臋 bezprzewodow膮 bluetooth Jabra. Jaki艣 tani
model. Niestety jest strasznie niewygodna. Ucho boli. Dodam, 偶e umiem
zak艂ada膰 takie s艂uchawki (wiem, cze czasem b贸l ucha jest wynikiem
nieprawid艂owego noszenia).

Dorad藕cie jakie艣 s艂uchawki, kt贸re nie powoduj膮 b贸lu i nie m臋cz膮
portfela.

Dzisiaj kupi艂em  Samsunga HM1200 i potwierdzam co napisa艂 ircys.
Dodam 偶e z relacji rozm贸wc贸w s艂ycha膰 mnie bdb i ja s艂ysz臋 bdb.

Mam pytanie.
Chodzi mi o to by w s艂uchawce bluetooth by艂o s艂ycha膰 wszystko to co na
zwyk艂ych s艂uchawka. Tz. np nawigacja, dyktafon itp. a nie tylko rozmowy
telefoniczne.
HM1200 sparowana jest z HTC desire S. Jest to mo偶liwe czy nie?

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-19 21:17:34
Autor: Artur Ma艣l膮g
Jaka wygodna s艂uchawka bluetooth
W dniu 2013-10-19 20:11, Krzysztof 45 pisze:
(...)
Mam pytanie.
Chodzi mi o to by w s艂uchawce bluetooth by艂o s艂ycha膰 wszystko to co na
zwyk艂ych s艂uchawka. Tz. np nawigacja, dyktafon itp. a nie tylko rozmowy
telefoniczne.

Potrzebny jest sprz臋t, kt贸ry obs艂uguje profil A2DP.
Samsung HM1200:
Profile Bluetooth HSP1.1, HFP1.5
A2DP brak.

Data: 2013-10-19 21:53:10
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-19 21:17, Artur Ma艣l膮g pisze:
[...]

Faktycznie. Dzi臋ki za odpowiedz.

Jaka wygodna s艂uchawka bluetooth