Jaka wyszukiwarka połączeń?

Data: 2011-08-07 18:06:26
Autor: Robert
Jaka wyszukiwarka połączeń?
Mam nadzieję, że wśród grupowych "wielbicieli lotnictwa" znajdzie się ktoś, kto podpowie, z której wyszukiwarki połączeń ("centrum rezerwacji ;-) ) lotniczych najlepiej skorzystać?
Która ma dostęp do największej bazy, która może zwrócić najkorzystniejsze wyniki wyszukiwania?
Próbowałem kilku i wyniki są często mocno różne, stąd też pomysł/wniosek, że warto szukać. Szukam więc czegoś "najlepszego" ;-)
Chodzi mi przyzwoicie tanie ale i niezbyt długo trwające (krótkie czasy przesiadek) połączenie z Wrocławia do Louisville. W październiku (na początku miesiąca wylot, powrót na koniec).

Podpowiecie coś?

Data: 2011-08-08 10:14:18
Autor: CeSaR
Jaka wyszukiwarka połączeń?