Jaka zmywarka

Data: 2011-10-28 09:05:40
Autor: Kris
Jaka zmywarka
Użytkownik "Olo"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j8cakk$2bb$1@news.onet.pl...

żadnych preferencji, wiem że potrzebna jest ta węższa czyli (40?) ale co kupić. Wiem z czytania forum, że niektóre modele lub firmy są be i że używa się później 1-2 programów więc raczej nie jest mi potrzebny model 500 w 1.

Jak masz możliwość to postaraj się zmieścić 60cm. Zmywarka 45cm to trochę za mała- no chyba że dla singla
Ja od 2 lat mam Elektroluxa i jest ok- polecam. w praktyce używamy tylko programu 30 minut. Rodzina 2+1 zmywarka chodzi min raz dziennie.

Data: 2011-10-28 09:52:12
Autor: Dominik & Co
Jaka zmywarka
W dniu 28-10-2011 09:05, Kris rzecze:

Jak masz możliwość to postaraj się zmieścić 60cm. Zmywarka 45cm to
trochę za mała- no chyba że dla singla

Bez przesady- u nas (2+2) wystarcza, chodzi zwykle raz dziennie.
Fakt, garnki wkomponować znacznie wygodniej w sześćdziesiątce.
Ale w małej kuchni każdy kawałek szafki się przyda.

Reasumując dla OP- jeśli masz miejsce, bierz 60. Jeśli nie masz,
nie przejmuj się- 45 też jest OK.

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-10-31 11:55:03
Autor: Qrczak
Jaka zmywarka
Dnia 2011-10-28 09:52, niebożę Dominik & Co wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

W sześćdziesiątkę wszystko da się wkomponować, ale prawdziwa sztuka to upchnąć do czterdziestki piątki.
Ba, znam singli, co Å‚adnie wkomponowujÄ… w 60-tkÄ™ jeden garnuszek, talerz i dwa kieliszki...

Qra
--
nie wiem, nie znam siÄ™, zarobiona jestem

Data: 2011-11-14 10:03:43
Autor: _±æê³ñ󶿼.
60 cm !
Potwierdzam.
Przy 45 cm - chc±c zmyæ gary, brytfanny, patelnie, jakie¶ inne gabaryty - to dostaniesz klaustrofobii.
A pr±du, wody i proszku ma³a i du¿a zu¿ywaj± tyle samo.
Jedyny powód to mo¿e byæ naprawdê ciasna kuchnia, lub kawaler (panna).
4-osobowe rodziny te¿ kiedy¶ Maluchem je¼dzi³y, i to nawet w trasê do Bu³garii.

-- -- -
60cm.

--

Jaka zmywarka